DeletedUser
Gast
nee hoef ik niet te horen haha...
ach ja als jij denkt dat iemand voor gelogen moet worden om zich beter te voelen. Dan weten we in ieder geval hoe jij aan je goede gevoelens komt.
Flop: LonGisland
loooooooooooooooooooooooolBij deze draag ik Secrit007 naar voren als floppertje
Hij (20.000 ptn) stuurt mij (10.000 ptn) uit het niets een bericht of ik hem wilde helpen met clearen op een (15.000 ptn) speler. Ik houd 'm even aan de praat, hij zegt 'dat het in mijn belang is want zijn target zal mij anders overnemen'. Daar trap ik uiteraard niet in, ik laat Secrit z'n eigen boontjes doppen.
Ik heb toevallig contact met die andere speler, zodus. Vandaag kreeg ik een berichtje waaruit bleek dat Secrit aan zijn target had gevraagd om de kolo te ontwijken, 'want die was voor mij bedoeld'. Op dit eigenste uur heeft onze Secrit nog steeds geen enkele stad in zijn bezig, hoewel hij qua punten véél hoger staat ^^
Een beetje tactisch spel en wat gaan rondpraten moet kunnen, maar combineer dat dan wel met degelijk spel hé![]()
Ben ik even blij dat ik de titel flopspeler krijgt van een formidable speler die wel 1 l*llig dorpje heeft en dan nog 11 oceanen van me vandaan zit![]()
ZowZow, 50 strijdwagens...ik val wel eens aan met 2000 zwaard ^^.Allereerst bedankt dat je me een formidabele speler noemt, de rest is echter niet waar. Denk even goed na over de persoon die je hebt aangevallen met 50 strijdwagens, wel dat ben ik.
MvG
Impie