• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Top/Flopspelers

DeletedUser

Gast
Ja, dat weet je zeker al vanuit je zelf, hoeven wij je niet meer te liegen om je een beter gevoel te geven.

DeletedUser

Gast
ach ja als jij denkt dat iemand voor gelogen moet worden om zich beter te voelen. Dan weten we in ieder geval hoe jij aan je goede gevoelens komt.

DeletedUser

Gast
ach ja als jij denkt dat iemand voor gelogen moet worden om zich beter te voelen. Dan weten we in ieder geval hoe jij aan je goede gevoelens komt.

Was ook maar een grapje hoor :), in ieder geval ben ik van mening dat een echte topspeler pas kan worden bepaald wanneer de wereld bijna op zijn einde loopt, dan kun je over de lange baan kijken wie er nou echt belangrijk zijn geweest en wie niet.

DeletedUser

Gast
BRAVECAT26 , bLOODHELL en foxbelgium zijn top
sorry voor andere spelers ik ken jullie speelwijze niet en nog niet aangevallen dus sorry

DeletedUser

Gast
Flop: LonGisland
Rede heeft geen biremen en laag puntegemiddelde

DeletedUser

Gast
Flop: LonGisland

Kan ik niet anders of beamen. 8-)

TOP: bravecat: is ondertussen reeds opgeklommen naar de 4de plaats en zal niet stoppen voor hij nr 1 te pakken heeft.

flop: seventh, fayaturk, matara. ik weet niet hoe die nog allemaal noemt.
het kan er bij mij niet in dat iemand onder zoveel verschillende accounts speelt (iedere keer op andere wereld maar dan nog).

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Dat is waar brave is top.
heb niet vaak of nooit zo snelle groei gezien

DeletedUser12247

Gast
Bij deze draag ik Secrit007 naar voren als floppertje :)

Hij (20.000 ptn) stuurt mij (10.000 ptn) uit het niets een bericht of ik hem wilde helpen met clearen op een (15.000 ptn) speler. Ik houd 'm even aan de praat, hij zegt 'dat het in mijn belang is want zijn target zal mij anders overnemen'. Daar trap ik uiteraard niet in, ik laat Secrit z'n eigen boontjes doppen.

Ik heb toevallig contact met die andere speler, zodus. Vandaag kreeg ik een berichtje waaruit bleek dat Secrit aan zijn target had gevraagd om de kolo te ontwijken, 'want die was voor mij bedoeld'. Op dit eigenste uur heeft onze Secrit nog steeds geen enkele stad in zijn bezig, hoewel hij qua punten véél hoger staat ^^

Een beetje tactisch spel en wat gaan rondpraten moet kunnen, maar combineer dat dan wel met degelijk spel hé ;)
looooooooooooooooooooooool

-----

lol jocnk mag ik niet met andere namen

maar heb maar twee namen dat is fayaturk en sevent

DeletedUser

Gast
Top: TJTCKL, dit is een uitzonderlijk goeie speler die weet van aanpakken zowel aanvallend als verdedigend, heeft de kwaliteiten van een goed leider en is dit ook, klasse speler!

DeletedUser

Gast
Flop: TJTCKL, wat voor kwaliteiten deze speler ook heeft. En hoe uitzonderlijk goed hij/zij is in zowel aanvallen als verdedigen. Het lukte hem/haar niet mijn stad over te nemen. Terwijl ik niet eens weerstand bood, aangezien ik toch niet actief speel.

DeletedUser7561

Gast
Flop: TJTCKL, wat voor kwaliteiten deze speler ook heeft. En hoe uitzonderlijk goed hij/zij is in zowel aanvallen als verdedigen. Het lukte hem/haar niet mijn stad over te nemen. Terwijl ik niet eens weerstand bood, aangezien ik toch niet actief speel.

Ben ik even blij dat ik de titel flopspeler krijgt van een formidable speler die wel 1 l*llig dorpje heeft en dan nog 11 oceanen van me vandaan zit :)

DeletedUser

Gast
Ben ik even blij dat ik de titel flopspeler krijgt van een formidable speler die wel 1 l*llig dorpje heeft en dan nog 11 oceanen van me vandaan zit :)

Allereerst bedankt dat je me een formidabele speler noemt, de rest is echter niet waar. Denk even goed na over de persoon die je hebt aangevallen met 50 strijdwagens, wel dat ben ik.

MvG
Impie

DeletedUser

Gast
Allereerst bedankt dat je me een formidabele speler noemt, de rest is echter niet waar. Denk even goed na over de persoon die je hebt aangevallen met 50 strijdwagens, wel dat ben ik.

MvG
Impie
ZowZow, 50 strijdwagens...ik val wel eens aan met 2000 zwaard ^^.

Bovenaan