• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Top/Flopspelers

DeletedUser7561

Gast
Allereerst bedankt dat je me een formidabele speler noemt, de rest is echter niet waar. Denk even goed na over de persoon die je hebt aangevallen met 50 strijdwagens, wel dat ben ik.

ooit gehoord van troependump?

DeletedUser

Gast
Top:

Quick Horse5!

Hij blinkt uit in goed samengestelde en perfect getimde aanvallen. Een speler die elke alliantie wel in zijn gelederen zou willen hebben!

DeletedUser

Gast
Top:

Eureka, grote prestaties geleverd op Beta en nu ook op Achilles! Ware topper!

DeletedUser

Gast
Top:

Eureka, grote prestaties geleverd op Beta en nu ook op Achilles! Ware topper!

Waar Eureka het grootste respect van mij mee verdient, is zijn inzet voor de alliantie. Als wij een kolonisatie doen op jullie, komt altijd Eureka langs om te kijken of hij die kan ondermijnen! Waar hij vroeger ook nog wel eens voor zichzelf havens ging poetsen, speelt hij nu vooral offensief voor zijn alliantie.

Daarvoor RESPECT.

DeletedUser

Gast
Ik heb nog wel meer mensen,

Top:

JustElmo , Een speler die heel erg offensief is. Een goede kerel die zich inzet voor de Alliantie.

Top:

Maze1979 , Net zoals JustElmo een speler die erg offensief is ingesteld. Maar geeft OS waar dat nodig is!

Top:

Hypogonder, Een hele goede leider, weet wat die wil. Een goede speler met veel ervaring.

Top:

Joru, ondanks een vijand iemand die ook van mij een duimpje verdient. Waarom? Een speler met veel ervaring en sterke wilskracht. 1 - puntje, Hij overdrijft af en toe te veel, oftewel: Te Overmoedig. Kan wel eens zijn grootste vijand worden. Verder een goede speler die bij de top hoort!

DeletedUser

Gast
Top:

Joru, ondanks een vijand iemand die ook van mij een duimpje verdient. Waarom? Een speler met veel ervaring en sterke wilskracht. 1 - puntje, Hij overdrijft af en toe te veel, oftewel: Te Overmoedig. Kan wel eens zijn grootste vijand worden. Verder een goede speler die bij de top hoort!

Joru inderdaad top, ondanks een stad te verliezen een welgemeende proficiat wensen siert een speler. Maar toegegeven, altijd leuk om een topper een stad te ontfutselen, maakt mezelf direct ook een beetje top, haha.

DeletedUser

Gast
Alle spelers op achilles zijn top-flop.

Dat is toch geen wereld!
Dat is een strand met een parasol een stoel plus een pina colada ! er gebeurt niks je wordt hooguit bruin van kleur en bezopen van het drankje.

pinacolada.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast

Dat is toch geen wereld!
Dat is een strand met een parasol een stoel plus een pina colada ! er gebeurt niks je wordt hooguit bruin van kleur en bezopen van het drankje.

pinacolada.jpg
In jouw oceanen misschien ;)

DeletedUser15406

Gast
Dit kan nooit een feit zijn, dit is een mening van een speler die opgebouwd is uit argumenten. Natuurlijk kan het zijn dat meer mensen dit vinden, maar een feit is het nooit.

Allereerst is dit mijn eigen conclusie naar aanleiding van iets wat in toen binnen de alliantie is voor gevallen en ten tweede is de mening van die speler nooit onderbouwd waarop ik hier reageer op het forum, maar weet wel wat diegene bedoeld. Feitelijk gezien is het eigenlijk debaasvanonderen die flopt door op deze wijze misbruik te maken van iemands overgenomen account.

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast

Dat is toch geen wereld!

ik heb toch echt hele andere ervaringen. Timen op het scherpst van de snede. Aanvalsgolven over en weer... In onze hoek van de wereld is het prachtig !

DeletedUser

Gast
flop: apolloray reden: 13 minuten tussen aanval en kolo???? moest niet eens om hulp van alliantie vragen ondanks dat ik 9 steden heb en hij 38 :)

DeletedUser

Gast
flop: apolloray reden: 13 minuten tussen aanval en kolo???? moest niet eens om hulp van alliantie vragen ondanks dat ik 9 steden heb en hij 38 :)

Sommige mensen denken dat je offline bent en hebben dan geen zin om te timen ;)

Bovenaan