• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Top/Flopspelers

DeletedUser4382

Gast
gebbel 1 van de grootste de grootste spelers van achilles. gevolgd door mohamed14.

beiden krijgen een hele alliantie op hun dak. worden kapot gespeeld door grotten leeg trekken en gunsten.

1 speler tegen een hele alliantie. ik doe het niet na zoals zij spelen.

DeletedUser4382

Gast
Gebbel inderdaad de beste, maar kapot gespeeld? Dat lijkt me wat overdreven:p

denk maar goed na wat er de laatste maand is gebeurd en hoe gebbel reageerde. als je als 1 speler door een 1 a 2 complete allianties gunsten op je dak krijgt als dagelijkse basis en je grotten geleegd wordt.

Dat trekt redelijk de lol uit je spel.

DeletedUser15406

Gast
denk maar goed na wat er de laatste maand is gebeurd en hoe gebbel reageerde. als je als 1 speler door een 1 a 2 complete allianties gunsten op je dak krijgt als dagelijkse basis en je grotten geleegd wordt.

Dat trekt redelijk de lol uit je spel.

De befaamde Hans Klok show, ja dat haalt alle zin in het spel weg
Mja het mag van grepolis en ook al neigt het naar treiteren, sta je er op den duur machteloos tegen
(En dat terwijl pesten toch redelijk centraal in het nieuws is)

Heeft het iets met het spel te maken, nee op den duur niet meer

DeletedUser

Gast
Een zeer vervelende situatie inderdaad.

Ik heb dit persoonlijk ook op Alpha mogen meemaken.
De Leiding van Een Qualiteits Alliantie daar gaf al hun leden de opdracht om zoveel mogelijk te gaan treiteren via Spamming in de Mail, Honderden nutteloze Aanvalletjes en Spionages en uiteraard zoveel mogelijk inzet van Gunsten.

Ach, ieder zijn spel zeg ik maar. De één gaat voor een leuk en eerlijk spel, de ander voor De Totale Oorlog Met Alle Middelen.

DeletedUser4382

Gast
inderdaat is gebbel goede speler hij behoort tot top 5 alleen van jou kan ik niet zeggen

hou het nou gewoon eens vriendelijk seventh1980, niet meteen mensen de grond ins tampen met je opmerking, of is dat standaard allypolicy geworden.

DeletedUser

Gast
gebbel is een goeie speler en jesse was gewoon verot met spioneren

DeletedUser4382

Gast
seventh is denk dat je moet zwijgen. ik kan wat leuke teksten neerzetten van rapportjes waardoor je belachelijk als speler lijkt. stop gewoon dat moddergooien. dan doet je alliantie al meer dan een jaar. het wordt vervelend en saai gaaap

ten tweede seventh heb je bewijs? ik ken het verhaal. en natuurlijk is het niet waar. wat er met jesse is gebeurd is lullig en ongefundeerd.

DeletedUser19651

Gast
Faya, je moet je niet bemoeien met zaken waar je niks van af weet.

Flop: Zelway, een kolo die meer als 26 uur moet varen is bij een actieve speler bij voorbaat al kansloos, zat daarnaast ook geen gunst op.

DeletedUser15406

Gast
gebbel is een goeie speler en jesse was gewoon verot met spioneren
Laat me raden euhm spion....
4x 10.000 zilver / 5x 5000 zilver en 5x 1000 zilver

Niet gelukt herhaal deze aktie

De Leiding van Een Qualiteits Alliantie

Iedereen maakt wel eens spelfouten :p
Het is immers geen wedstrijd groot Nederlands dictee
Ga toch maar voor kwantiteit denk ik

Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan