• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Top of flop

Nou daar gaat ie dan, hoop niet dat dit me in de toekomst komt te naaien...
Top:
my little comrad. Zal wel niet tot een verbazing komen, het is een combinatie van sterke spelers die allen een grof cluster vormen. Er zit nog genoeg tussen hen in dat de grote spelers veel gp kunnen farmen in de eerste paar dagen maar niet te veel dat ze elkaar niet kunnen helpen indien dat nodig zou zijn.
Flop:
Hate. Ze liggen verspreid over bijna de gehele wereld en hebben leden in 3 oceanen. Vaak zijn hun leden niet de sterkste op het eiland en zullen dus target nr1 zijn voor de grotere spelers op hun eiland. Daarnaast hebben ze geen echt grote spelers op het moment. Kan opzicht wel verandering in komen.

Top: Charlies

Weinig leden, maar zo te zien zijn ze wel erg actief. Wellicht leuke verrassing van deze wereld als ze het volhouden

Flop: ?
De wereld moet zich wat extra ontwikkelen voor dat ik hier uitspraken over durf te maken

doe eens lief jongens !
flop naaimeniet die word wakker om 4 uur en gaat naar beneden om te grepolisen
om vervolgens om 7 uur naar zijn werk te gaan

Op zoek naar Rising Blood oud-leden. Ik wil graag opnieuw een wereld veroveren. Mogelijks ben ik wat laat begonnen op deze wereld, maar zou niet de eerste keer zijn...

Bestaat dat trouwens nog; de grepo times?

Dreamsky

Gamemoderator
Grepolis Team
Op zoek naar Rising Blood oud-leden. Ik wil graag opnieuw een wereld veroveren. Mogelijks ben ik wat laat begonnen op deze wereld, maar zou niet de eerste keer zijn...

Bestaat dat trouwens nog; de grepo times?

grepolis times.. (helaas?) niet meer was wel altijd leuk en boeiend om te lezen en zo beetje inside the krijgen van andere werelden