• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Goedgekeurd Topic in-game aan kunnen passen

Ben je voor of tegen dit idee?

• Voor

Stemmen: 11 91,7%
  • Tegen

Stemmen: 1 8,3%

• Totaal aantal stemmers
    12
  • Enquête gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
De titel zegt het al.

Ik merk steeds vaker dat ik de irritatie tegenkom dat ik eerst een staff member moet contacteren om mijn zelf gemaakte topic titel te veranderen.
Dit gebeurt vaak omdat we nog wel eens kolo tijden aan moeten passen of onder deff van geel naar rood moeten gaan.
Als een alliantie leider wilt dat iedereen zijn eigen titel aan kan passen moet hij iedereen in de alliantie forum mod maken..

Mij lijkt het een goed idee om zonder enige extra rechten ten allen tijden zelf je eigen topic titels kunt aanpassen in-game.
Indien dit geen mogelijkheid is hoor ik toch graag waarom dit geen standaard is in grepolis.

Met vriendelijke groet,

Thimo (SGCStylezZ)

Dan zou het wel moeten dat je alleen je topics die jij hebt geopend de naam kan veranderen...
Anders word een boeltje op je ally forum.. En dat wilt niemand

dus als ik het goed begrijp elk topic dat ik op het forum plaatst kan ik de titel van veranderen en iedereen die er de rechten voor heeft maar voor de rst niemand dan zeker voor

Tegen.

Alliantie moet dan maar genoeg actieve forummodjes instellen / de meest actieve leden rechten geven, zodat die onderwerpen in dergelijke tabjes even snel kunnen aanpassen.

Tegen. Gewoon zorgen dat alles in een keer goed is en een alliantie met een beetje actieve leiders/mods zorgt gewoon dat alles up-to-date is.

ik vraag me af waaro somigen mensen bij goede ideeen tegen zijn met de domste redenen ja moet je mr betere forum mods aanemen etc .....

zeker voor

Tegen. Het totaal aantal personen die dit recht hebben zou denk ik moeten volstaan om deze fora te onderhouden.
Ik gruwel er ook van hoe bepaalde individuen hun eigen topic zoveel keer belangrijker in de verf willen zetten.
Beter dat een leider of forummoderator het laatste woord heeft.

Status
Niet open voor verdere reacties.