• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag Topic kan weg!!

DeletedUser26736

Gast
Hello luitjes,

Ik zit met het volgende probleem:
Ik heb op de wereld Sestos eindelijk genoeg GS bij elkaar gekregen verovering te onderzoeken. Om een of andere reden verschijnt toch niet het vakje opstand ontketenen bij het tabje aanvallen van een stad. Terwijl dit op de wereld Rizinia gister gewoon prima ging. het enige verschil is alleen dat ik op Sestos Goud heb gebruikt om het onderzoek te versnellen zodra ik het gestart had. zodat ik gelijk erggens een opstand kon ontketenen. dat goud is natuurlijk compleet verspilt nu ik helemaal geen opstand kan ontketenen. is er misschien een bug in het spel? heb ik iets fout gedaan? what do i do? ik heb refreshen, opnieuw inloggen en browser restarten al gedaan. Can someon help me out? en is er wellicht een mogelijkheid om het goud terug te krijgen? of ben ik dat gewoon compleet kwijt?



 

Dorremans

Mentor
Het goud ben je kwijt en nee er is geen bug. Grepolis heeft 2 verschillende overnamesystemen. Rizinia is opstand, Sestos is belegering.

Bij belegering hoef je geen opstand te ontketenen, dat hoort niet bij het systeem, daarom dat er ook niet een 'opstand ontketenen' icoon verschijnt. Het heeft dus wel gewerkt, je kan gewoon veroveren, alleen werkt dit anders dan op Rizinia.

Je kan hier op de wiki kijken hoe je een stad kan veroveren met belegering. Kom je er niet uit, dan wil ik je ook nog wel verder helpen.
 
Bovenaan