• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag Topic verwijderd?

DeletedUser22289

Gast
Sinds wanneer worden er topic verwijderd die nog actief zij? ik snap dat je ze sluit omdat er een discussie is geweest maar is dat dan een reden om dat topic te sluiten naar mijn mening in ieder geval niet. En dan vooral het verwijderen van topic "De pagina die u wilt bekijken kan niet worden weergegeven" snap ik niet goed, naast 1 Topic die via de support had gemoeten was er niets mis met dat topic en toch is het verwijderd en met welke reden? Gelukkig had ik het nog open staan en kan ik alles nog lezen
smiley_emoticons_biggrin.gif

Kroenuh

Community Manager
Grepolis Team
Mocht een topic zijn verwijderd, is daar een goede reden voor. Zeker wanneer accountveiligheid en zaken tussen spelers openlijk besproken worden moeten wij optreden omwille van privacyredenen.

Verder is hier geen toelichting voor nodig, komt allemaal goed.

Bovenaan