• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag Topics sluiten leiden tot frustratie van leden?

DeletedUser22289

Gast
Helaas valt dit onder banbespreking, wat nog altijd niet is toegestaan op het forum. Dit soort plannen zul je toch echt via de support moeten regelen, we kunnen je daar op dit forum niet verder mee helpen.
Daarom sluit ik nu dit topic.

Met vriendelijke groeten,
Araluen

Ik las daarnet dit bovenstaande bericht, het maakt me niet echt uit over wat het gaat, maar ik stel me hierbij wel een vraag.
Worden deze soort topic's gesloten omdat hij/zij te veel steun zou krijgen van andere leden zodat, de mods onder lichte druk worden gezet, of word dit gedaan omdat het als privé word gezien ondanks dat hij bekend maakt dat hij het wilt delen met heel de groep, mijn mening is dan weer dat je het open zou laten en er achter komen wat andere spelers hiervan vinden,en dan het antwoord via de support doorsturen. De manier waarop het nu is gedaan kan zorgen voor frustraties onder mensen die het eens zijn met die betreffende persoon die dat topic heeft gemaakt, immers zoals iedereen weet ben je sterker met meerder dan alleen.

Ik wil niet partijdig ofzo overkomen, maar ik vroeg het me gewoon af.

Groetjes,

Nick
 

DeletedUser22289

Gast
Zou iemand dit op 'vraag' kunnen zetten ipv 'guide' ik ben blijkbaar iets te haastig geweest en per ongeluk op het verkeerde gedrukt, Alvast bedankt !
 
Bovenaan