• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Topics verwijderen etc

DeletedUser25433

Gast
Ik snap het nut van dit verwijderen niet.

Wil innogames niet weten hoe de community over het spel denkt?
Wil innogames niet de confrontatie aangaan over hoe het spel te verbeteren?

Als het antwoord nee is. Dan kunnen ze beter stoppen met het uitvinden van een nieuw eindspel x)
 

DeletedUser29138

Gast
Kijk we zullen het eens anders aanpakken want als ik het eerste bericht van een topic verwijder wordt het hele topic verwijderd.

Zoals eerder vermeld in een ander topic werken wij als vrijwilligers. Het kan me persoonlijk geen moer schelen wat jullie (negatief) over InnoGames denken of zeggen, meer nog ik ben het vaak eens met wat er gezegd wordt. Wat wel een probleem is is de manier waarop het verwoord wordt en het taalgebruik. Verwoord de post anders en ik hoef niks te verwijderen.
 

DeletedUser22184

Gast
Aangezien je zei dat de tekst verwijderd werd vanwege het taalgebruik, heb ik hem aangepast zodat hij wat minder agressief is maar toch de boodschap overbrengt. Hopelijk mag deze blijven staan.


Deze wereld was minder dan aangenaam, net als het systeem. Dominatie is nog minder leuk om te spelen dan wereldwonderen. Is dit nu hoe inno het gaat doen? Slappe werelden introduceren die binnen korte tijd klaar zijn? Om vervolgens weer opnieuw te beginnen op de volgende. Wij van de Foppers begonnen een maand later, om wat aan de zijkant op laag tempo te vervelen. Uiteindelijk beviel dit en gingen we wat actiever aan de gang. Sterker nog, we wilden met zn tweëen de koploper (TTP) nog wat tegengewicht bieden (en dat is niet omdat we TTP zo laag inschatten, maar omdat we vooral onszelf geweldig vinden - en ik bedoel, kom op, dat zijn we ook wel), naast De Tegenpartij.

En wat gebeurt er. Tegenpartij valt neer - ik geef ze geen ongelijk als een paar spelers met veel steden de brui eraan geven omdat hun stadjes geleegd worden - en wij hebben tot dusver niet eens de kans gekregen om wat te doen. Al 2 weken loopt er een event waar de hele wereld vliegers mee kan bouwen alsof het niets is. Het is zelfs zo erg dat je zelfs bij de kleinste spelers kolo's niet kan afdeffen omdat het gewoon zo makkelijk is om ze te krijgen.

En ook zijn tta's nog maar eens een probleem geworden hier zonder dat Inno er iets aan kan doen, behalve als de speler zijn fouten zelf toegeeft. Dit zou niet mogen, want zo kunnen de ergste tta'ers nog steeds zonder straf weglopen, en toch enorm veel spelbederf veroorzaakt hebben. Zouden ze bij inno wel eens hun eigen spel gespeeld hebben? Mijn punt in dit topic is er niet. Ik wou mijn gal ergens spuwen. De kans dat er iets verandert is klein, ook omdat dit van Inno zelf moet komen, en niet van het Nederlandse team. Hopelijk kunnen we met zn allen eens stoppen. Ik ga het proberen na deze wereld, die binnen een paar dagen voltooid is gezien TTP met alle resets en stoppers dagelijks 2% pakken. Ik wens de niet-idioten veel spelplezier als ze doorspelen, en nog meer plezier als ze stoppen.
 

DeletedUser29138

Gast
Tuurlijk mag deze blijven staan. De eerste post mag van mijn part zelfs aangepast worden naar deze versie indien dat gewenst is.
 
Bovenaan