• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Afgekeurd Trip Systeem

Ik ben er tegen, omdat grepolis dan veel te veel een bedieningspaneel word.
Kijk bv naar de bestuurder, voor de duidelijkheid ik ben er niet op tegen, maar daar heb je 1 scherm waarbij je al je steden regelt qua gebouwen en troepen. De aanvalsplanner om de aanvallen goed te laten verlopen en dan nu ook een makkelijke knop om al je eenheden terug te trekken?

Je kan lui zijn, maar je kan ook lui zijn...

Zo'n knop is zeker wel handig, maar er zitten genoeg na delen aan.
Als ik bv 200 trips heb en er maar 50 wil terug halen, het is als nog een pokke werk voor klikken, maar het gaat sneller dan alles terug halen en dan weer versturen.

Ik ben er tegen, omdat grepolis dan veel te veel een bedieningspaneel word.
Kijk bv naar de bestuurder, voor de duidelijkheid ik ben er niet op tegen, maar daar heb je 1 scherm waarbij je al je steden regelt qua gebouwen en troepen. De aanvalsplanner om de aanvallen goed te laten verlopen en dan nu ook een makkelijke knop om al je eenheden terug te trekken?

Je kan lui zijn, maar je kan ook lui zijn...

Zo'n knop is zeker wel handig, maar er zitten genoeg na delen aan.
Als ik bv 200 trips heb en er maar 50 wil terug halen, het is als nog een pokke werk voor klikken, maar het gaat sneller dan alles terug halen en dan weer versturen.
+1

dit snap ik niet ea wat is er mis mee met beetje luiheid je moet GO$!@#ME 1000 keer klikken om alles uit eindelijkt rg te trekken ben je weer dik 15 min later . ik snap niet waarom mensen tegen handige en gemaks voorstellen zijn beetje azijnzijkers
Hulpmiddelen zijn altijd welkom, maar je kan ook overdrijven of niet? Moet je ook nog een aanvalsplanner die automatisch aanvallen verstuurd?

Hulpmiddelen zijn altijd welkom, maar je kan ook overdrijven of niet? Moet je ook nog een aanvalsplanner die automatisch aanvallen verstuurd?
nee maar kijk dat is een verschil de rest is een gemak update zo iets beinvloed de kwaliteiten van een speler en dr zijn spelers die zo'n bots gebruiken idd om auto aanvallen te verstuuren