• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Troepen eisen lukt me niet

DeletedUser

Gast
Ik heb nog vrije inwoners, ik heb ook via de academie de mogelijkheid om troepen te eisen.

Ik heb dit nu 3 keer gedaan en telkens komen ze met 0 nieuwe troepen terug.

Iemand een idee wat ik misschien fout doe?
 

DeletedUser

Gast
AW: Troepen eisen lukt me niet

Als je aan gaat vallen moet je de eenheden aanklikken die je wilt sturen toch?
Naast aanvallen staan een paar hokjes, er staat er ook een bij waar je troepen kunt eisen, klik die aan en stuur de aanval. iemand die zo'n screenshot kan maken voor de duidelijkheid
 

DeletedUser

Gast
AW: Troepen eisen lukt me niet

Darkusy
Bedankt voor je antwoord.

Het is op die manier dat ik het doe. Ze gaan ook naar het dorp, maar als ze terugkomen hebben ze geen nieuwe recruten bij.

Is er misschien een minimum aantal waarmee ik moet aanvallen?
 

DeletedUser

Gast
AW: Troepen eisen lukt me niet

Darkusy
Bedankt voor je antwoord.

Het is op die manier dat ik het doe. Ze gaan ook naar het dorp, maar als ze terugkomen hebben ze geen nieuwe recruten bij.

Is er misschien een minimum aantal waarmee ik moet aanvallen?
Waarmee val je dan aan? Het kan ook wezen dat de kracht te laag is, maar ik zou het verder niet weten, doe namelijk nooit troepen eisen.
 

DeletedUser

Gast
AW: Troepen eisen lukt me niet

Bijvoorbeeld met 12 zwaardvechters, 2 boogschutters en 2 hoplieten.

Ik probeer nu eens een ander dorp.

Ik heb driemaal hetzelfde dorp genomen.
 

DeletedUser

Gast
AW: Troepen eisen lukt me niet

Als je met te weinig troepen aanvalt of de kracht te laag is, krijg je geen nieuwe troepen.
 

DeletedUser6513

Gast
AW: Troepen eisen lukt me niet

als je bijv. met 10 zwaard aanvalt heb je misschien 1 of 2 mannetjes erbij (als je geluk hebt misschien ook helemaal niets)
maar als je aanvalt met 700 slingers dan heb je gewoon echt veel mannetjes erbij
 

DeletedUser

Gast
AW: Troepen eisen lukt me niet

als je bijv. met 10 zwaard aanvalt heb je misschien 1 of 2 mannetjes erbij (als je geluk hebt misschien ook helemaal niets)
maar als je aanvalt met 700 slingers dan heb je gewoon echt veel mannetjes erbij

Ok bedankt allemaal. Dan zal het wel aan mijn mini-troepen liggen.

Probeer ik het later wel opnieuw wanneer ik groot ben :)
 

DeletedUser

Gast
AW: Troepen eisen lukt me niet

je krijgt de troepen die de gs vertegenwoordigen die je anders met die troepen zou krijgen, dus de hoeveelheid troepen, draagvermogen en kracht van het dorp zijn allemaal van belang zijnde factoren ;)
 

DeletedUser

Gast
AW: Troepen eisen lukt me niet

Ik eisde troepen met een leger van 50 man en het lukte niet
 
Bovenaan