• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Troependump Indominus

gegroet mede grepo krijgers

bij deze wil ik even een officieel topic aanmaken om de troependump van Indominus aan te kaarten
het lijkt enorm onlogisch dat die jongeman al meer dan 4.5k def GP heeft ontvangen daar er maar 1 kolo van hem was met alles behalve 4.5k troepen om te knallen
kan iemand van support even nakijken wat de exacte reden is dat Indominus zo snel, zo veel, def GP heeft kunnen verkrijgen?

bed5c276ef772ed00fb2b6c03419f70d.png
unknown.png

daar ik momenteel zonder geld zit, en zonder goud, ben ik genoodzaakt eerlijk te spelen
het is een lichtpunt momentje, want zo zie ik ook meteen wie er niet eerlijk speelt (Indominus troependump bv (goud is eerlijk in mijn ogen, troependump niet))
eerlijk spelen voelt goed, mijn morele normen&waarden worden zo gestaafd en in stand gehouden; integriteit bouwt op

dusja, tenzij Indominus de rapportjes kan laten zien dat hij op een legale manier de def GP heeft kunnen verkrijgen, voel ik mij genoodzaakt een stappenplan op te maken om Indominus te boycotten

mvg
azerty toetsenbord
voormalig meermalig nummer 1 krijger

Laatst bewerkt:
Bovenaan