• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag Trojaanse verdediging

  • Topicstarter DeletedUser25480
  • Startdatum

DeletedUser25480

Gast
Hoi, bij de beschrijving van de trojaanse verdediging staat dat hij de verdedigingswaarde van de muur met 1 level verhoogd, geld dit ook als bijvoorbeeld de muur al level 25 is? heeft dit dan effect? zo niet, als iemand mij zou aanvallen met katapulten, en de muur zou van 25 naar 19 gaan bijvoorbeeld, zou de verdedigingswaarde dan 20 zijn als ik trojaanse verdediging op de stad heb staan?
MVG -sidboy55555
 

Dorremans

Mentor
Hoi, bij de beschrijving van de trojaanse verdediging staat dat hij de verdedigingswaarde van de muur met 1 level verhoogd, geld dit ook als bijvoorbeeld de muur al level 25 is? heeft dit dan effect? zo niet, als iemand mij zou aanvallen met katapulten, en de muur zou van 25 naar 19 gaan bijvoorbeeld, zou de verdedigingswaarde dan 20 zijn als ik trojaanse verdediging op de stad heb staan?
MVG -sidboy55555

Het doet precies wat er staat, het verhoogt het level van je muur voor x tijd. Als je muur level 25 is, dan zal je muur tijdelijk level 26 zijn.
 
Bovenaan