• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Troubleshooting

DeletedUser12793

Gast
Beste vrienden van Achilles,

Om nog eens een nuttig topic te starten met een positieve bijdrage op Achilles wou ik hier even in de groep gooien dat ik sinds de voorbije nacht een tekstballonnetje rechts onderaan mijn scherm zie staan.
Dit heeft te maken met de enquête over de helden en het gebruik ervan.
Op Achilles kan je echter (nog) geen helden gebruiken en dus was de enquête nutteloos.
Voor het eerst heb ik er dus geen gebruik van gemaakt.
Maar hoe krijg je nu dat tekstballonnetje weg?

Zijn er nog mensen bij wie het blijft staan?

Ook heb ik sinds de laatste updates geregeld de bug gehad waarbij een gunst tegen mijn aanvallen werd ingezet, maar dat hiervan nooit een rapport verscheen. Het is niets onoverkomelijk, maar als niemand het ooit meldt, dan komt het ook nooit uit.

Graag feedback en indien er nog mensen zijn die bugs en andere zaken te melden hebben, kunnen we er hier eens over praten, zodat we al dit kleine euvel uit onze favoriete spelwereld houden.

Armand0

Manticore
Die enquête staat een x-aantal dagen open denk ik, dus die zal binnenkort vanzelf verdwijnen.
Ook als je hem ingevuld hebt blijft die staan.

Van "heimwee" krijg je inderdaad geen rapportje, net als van heroïsche kracht/100artemis/onzichtbare helm enzo.

Van "zeestorm" "zuivering" en dat ding van zeus dat 10-30% van de landeenheden sloopt hoor je wel een rapport te krijgen.

DeletedUser9408

Gast
dat tekstballonnetje heb ik er ook nog staan adat ik het had geweigerd.

met spreuken heb ik geen problemen.

DeletedUser1528

Gast
Klopt , dat irritant tekstballonnetje blijft maar hangen.
Hopelijk nemen ze dat snel weg.

Voor de rest geen problemen :)

DeletedUser1528

Gast
ik ben jouw probleem:p

Oja , maar dat weet ik al 7 maand en tot nu toe wordt ik zelfs elke dag groter :)
Per stad die ik verlies neem ik er enkele terug , of sticht ik nieuwe.
Je neemt mij de moed niet weg , integendeel ...
Misschien duurt het nog een maand of 3 of 6 of misschien een jaar , maar er komt een dag dat ik je bij je "keel grijp" (figuurlijk).

Eens kijken of je dan nog zo arrogant uit de hoek zal komen ...
Je rijgt de overwinningen aan mekaar maar dat deed ééne Hitler ook in WO II en hij is alles veel sneller kwijt geraakt dan hij het allemaal had veroverd. Die gedachte sterkt mijn moed :)
Het zijn pas de laatste veldslagen in een oorlog die de overwinnaar maken en laat mij duidelijk zijn , het zijn nog lang niet de laatste :)
"It ain't over untill the fat lady sings" ;)

DeletedUser18143

Gast
Oja ,
Eens kijken of je dan nog zo arrogant uit de hoek zal komen ...
Je rijgt de overwinningen aan mekaar maar dat deed ééne Hitler ook in WO II en hij is alles veel sneller kwijt geraakt dan hij het allemaal had veroverd.

That escalated quickly

DeletedUser1528

Gast
Even een kleine reactie/rechtzetting naar "mijn probleem" zoals jongedame Marlondehaan zichzelf omschrijft.

Ik associeer haar niet met de man die miljoenen mensen de dood injoeg , Joden verjoeg, opjoeg en vooral koel en berekend liet uitmoorden.
Dit is slecht 1 deel van het aandeel van Hitler in de oorlog , een gruwelijk en niet te vergeten feit dat zich nooit meer mag herhalen.

Daarbuiten was hij strateeg en aanjager van legers dat de eerste jaren een enorm succes boekten.
Mijn punt is dat bepaalde strategen zo gulzig , ongeduldig en arrogant kunnen zijn , dat ze alles wat ze in korte periodes hebben verwezenlijkt als uitmuntend strateeg , ook even snel of sneller kunnen verliezen.

Het is een oorlogsspel en ik maak de vergelijking enkel en alleen in het strategische opzicht van een oorlog.
Ik wil absoluut geen vergelijking maken van een afschuwelijk persoon naar een bepaalde speler !
Laat mij dat even duidelijk stellen !

Ik ben verantwoordelijk voor de geschreven teksten , helaas ben ik NIET verantwoordelijk voor elke persoonlijke interpretatie van elk individu !

DeletedUser9408

Gast
7 maanden is toch niet echt bepaald een korte periode naar mijn mening...

om even verder te gaan over WOII.
hitler veroverde in 2 à 3 jaar allemaal gebieden, die hij in 2 à 3 jaar ook weer verloor (ik weet niet de exacte jaren. ik heb geschiedenis vorig jaar laten vallen op school...).
hitler verloor dus niet alles veel sneller dan dat hij het verworven had. volgens mij was het maar een klein verschil in jaartallen.
ook heeft het de geallieerde vele levens gekost bezette gebieden te ontzetten. er zijn gigantische aantallen russen om gekomen bij het ontzetten van bezette gebieden.

maar sorry dat ik hier over doorga:p

DeletedUser1528

Gast
De oorlog die door iedereen wordt aanzien als de oorlog '40-'45 is eigenlijk incorrect.

Historisch gezien begon Duitsland de oorlog op 1 september 1939 met de inval van Polen door Duitsland
Duitsland had de oorlog volledig onder controle tot de aanval op Koersk midden '43 , vanaf daar is het beginnen bergaf gaan tegenover de Sovjets.
Ook in Zuid-Europa en Afrika is er dan vanuit Britse en Amerikaanse hoeken successen geboekt.
Dus Duitsland had de controle van half '39 tot half '43 , dus een dikke 4 jaar lang.
Vanaf half '43 wonnen de geallieerden en de Sovjets , slag na slag tot 1 mei '45 de oorlog beslist was.

Dat er heel veel doden zijn gevallen voor slecht 1 man zijn ideologie , is iets dat eigenlijk niet te vatten is.
Economisch was Duitsland een ramp toen hij zijn politieke carrière begon en heeft hij hier een enorm voordeel weten uit te halen.
Hij heeft Duitsland weten te redden door banen , contracten , ... in functie van zijn oorlogsfabrieken.
Geen wonder dat iedereen dacht dat hij de reddende engel was.
Hoe zou je zelf zijn als je plots "rijk" zou zijn door maatregelen van de politiek ... diegene die dat kan is een stemmenkanon

Dus 4 jaar successen en 2 jaar nederlagen ... , het zijn de laatste veldslagen die bepalen welke kant een oorlog opgaat.
De eerste succesvolle veldslagen zeggen totaal niets over een "gewonnen oorlog".

Bovenaan