• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

TV-Series

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser20686

Gast
ohja vikings was ook nize zal starks maar ff kijken wat dat bansee is

en wat vond jij van t eind van hannibal? vond het eind redelijk in contrast staan met het begin van de film red dragon maar voor de rest vond ik het wel nize

Ik lig nog 1 aflevering achter. Tentamens enzo ;)
 

DeletedUser20686

Gast
Het begon wel spannender in de eerste afleveringen. Hopelijk trekt die laatste aflevering het dan weer recht.
 

DeletedUser20586

Gast
Weet iemand toevallig wanneer het volgende seizoen van Elementary begint?
 

DeletedUser11295

Gast
Netflix komt naar Nederland!! Ben ik erg blij mee, krijgen we veel meer tv-series die nu alleen betaald zijn voor veel goedkoper.
 

DeletedUser19689

Gast
Gisterenavond de laatste aflevering van LOST ingeblikt. Wat een uiterst sterke serie was dat toch. De laatste aflevering vond ik toch wel een beetje vreemd, moeilijk om te begrijpen. Ik heb alleszins nog moeten googelen om het te kunnen begrijpen. Kortom, zeker de moeite waard om te bekijken.
PS: Desmond is een baas.
Ben gisteren dan nog maar ineens ook begonnen aan Stargate Universe, hopen dat het de verwachtingen van Atlantis en SG-1 kunnen benaderen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser20686

Gast
Dexter seizoen 8 & Suits seizoen 3 zijn echt lekker begonnen weer!
Beide trouwens ontzettend goede series voor mensen die nog eens een serie willen oppakken met respectievelijk een 9 en een 8,8 op IMDb.
 

DeletedUser

Gast
Dexter seizoen 8 & Suits seizoen 3 zijn echt lekker begonnen weer!
Beide trouwens ontzettend goede series voor mensen die nog eens een serie willen oppakken met respectievelijk een 9 en een 8,8 op IMDb.

Dexter is geweldig ja. Ook is Luther weer begonnen, een fantastische serie van de BBC met Idris Alba die een corrupte agent speelt. Aanrader voor de mods dus, kunnen ze nog wat van leren.
 

DeletedUser19689

Gast
Spoiler Alert!
Als je Game of Thrones Seizoen 3 nog niet gezien hebt niet openen.

Wow, het is echt wel spannend nu! Ik kan niet wachten tot volgend seizoen:). White Walkers in het Noorden. De Khaleesi die met veel volgelingen aan de deur staat.
Waarom moest Robb dood:mad: John Snow dis gewond, maar die overleeft sowieso wel. Wat een geluk dat Arya en Tyrion er nog zijn, want dat zijn echt bazen. King Joffrey moet echt dood, wat een droeftoeter.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan