• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Uitbouw in het begin

DeletedUser21226

Gast
Hallo,

Mijn vraag is hoe kan ik er in het begin voor zorgen dat ik niet telkens vol loop kwa gs.

Helemaal in het begin doe ik altijd de opdrachten dan na een dag duren die wat langer en ligt de focus daar niet meer op.

Hoe bouwen jullie uit voor daarna niet vol te lopen ik zet altijd een wachtrij van 7 gebouwen en farm om de 40 minuten. Toch loop ik steeds vol meestal begin ik dan troepen te maken maar dat is ook geen oplossing want dan heb ik geen inwoners meer.

Hebben jullie een tip?

Vriendelijke groeten,
Lars
 

DeletedUser13371

Gast
als je online bent en farmt de gebouwen met korte tijden bouwen die je met 5 min kunt weg klikken en als je offline gaat je wachtrij vol met dure slome gebouwen zoals senaat ,op de markt kan je extra gs stallen, eilandopdrachten voor de bouwversnellers kiezen dan.. christopholus sneller bouwen held, gs verkopen voor goud , groter leger bouwen

vooral

alleen bouwen wat je nodig hebt voor een kolo zodat je bij ongeveer 1800 punten of nofg iets eerder al je eerste dorp sticht dan kunnen daar de grondstoffen naartoe.

ik negeer zelf de startopdrachten en bouw direct naar kolo toe maar ik gebruik dan ook nog eens goud en stel me graag aan dat het allemaal niet opschiet
smiley_emoticons_kaffee2.gif
 

DeletedUser27183

Gast
Ik bouw altijd eerst de senaat op naar 24 zodat de rest van de bouwopdrachten een stuk sneller gaan en met de nodige spreuken erbij van versnelde bouw gaat de opbouw redelijk snel.
Als de senaat klaar is volgt de academie en dan de rest van de gebouwen
Gs voorziening doe ik als laatste omdat je boeren je veel meer geven dan de mijnen in de stad ik zorg er dus altijd voor dat ik alle boerendorpen pak en die naar max breng.
 

DeletedUser23442

Gast
Ik bouw meestal wel de gs hoog, duurt lang voordat je wat punten hebt maar dan loop je hoogstwaarschijnlijk weer in omdat je mijntjes op 30 staan:D
Neuh, als je beetje je bpv en boerendorpen (+evt eilandgenoten) farmt heb je echt meer dan genoeg gs om je nuttige gebouwen eerst uit te bouwen.

Met je gs beginnen is pure tijdsverspilling
 
Bovenaan