• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Afgekeurd Uitbreiding inventaris

Bij deze graag het voorstel om bv 5 extra opslagmogelijkheden te hebben in het inventaris.
Dit vraagt niet veel uitleg denk ik.
Het zou bv 200 goud per vrijgekomen inventaris kosten.
Mijn enige bekommernis is dat het wel moet mogelijk zijn dat bv de gsm app spelers hier ook van kunnen profiteren en niet enkel de brouwer spelers. Want met de gsm app staat het scherm al zo goed als vol. Naar mijn inzien is dit geen grote verandering voor de kundigheid der programmeurs van grepo.

Nog meer vind 20 al genoeg hoor.
Als je 25 ga nemen dan kunnen houd gebruikers nog meer mytisch opslagen

tegen. inventaris zit wel vaak vol maar dan moet je de dingen die je nauwelijks gebruikt maar wegdoen of inzetten.

Ja maar de events komen zeer snel terug en zo is je inventaris meteen vol, een ietwat tactische speler spaart zoveel als mogelijk,

Jaspenia

Mentor
Een tactische speler weet wat hij wanneer moet gebruiken om de ruimte die er is optimaal te gebruiken en niet te kort te komen

Tegen 20 is te veel. door het te beperken worden spelers geforceerd hun inventaris tijdig en op tactische momenten leeg te maken

tegen

de goudkopers (die terecht) voordeel krijgen in event en dus de sterkste power ups weten te bemachtigen
kunnen er dus nog 5 sparen
nee toch
dat zou te sterk zijn
25 keer sterkere aanval of instant gunst
20 is al te veel dus tegen
sorry