• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag uitnodiging speler op nieuw eiland

DeletedUser25691

Gast
Ik heb een vriend uitgenodigd op een nieuw eiland en die speelt daar nu dan ook, maar hij kan niet uitbreiden met een 2e stad.
ook kan ik daar niet een nieuwe stad vestigen.
bij elke mogelijke plaats krijg ik alleen het antwoord "nodig een speler uit" enz.
hoe los ik (en hij) dit op ?
mvg Rotsac42
 

Bougenvilla

Medusa
Grote kans dat jullie aan de rand van de wereld spelen?

Op een eiland is plek voor slechts 20 steden. Voordat er gesticht kan worden op een eiland, moeten de plekken eerst bewoond zijn geweest. Er heeft dus een stad moeten liggen, daarna is die stad een spookstad geworden en vervolgens is er een stichtplek vrijgekomen. Er zijn dus enkel stichtplaatsen mogelijk op 'grote' eilanden als er een spookstad heeft gelegen, welke daarna is vergaan.

Ik hoop dat dit duidelijk genoeg is?
 

DeletedUser28845

Gast
Als het tijdperk van de WW's is aangebroken, kan je dat systeem omzeilen. Je start op een boerendorp eiland een WW met je alliantie (ook al zit er maar 1 stad op). Eenmaal dat een WW-eiland is, zullen alle 'vaste' plaatjes stichtbaar worden.

Deze theorie is wel met een korrel zout te nemen, aangezien mijn info gebaseerd is op gesprekken met Inno-mods 2 jaar geleden na de (toen) nieuwe WW-update.
 

DeletedUser29205

Gast
Als het tijdperk van de WW's is aangebroken, kan je dat systeem omzeilen. Je start op een boerendorp eiland een WW met je alliantie (ook al zit er maar 1 stad op). Eenmaal dat een WW-eiland is, zullen alle 'vaste' plaatjes stichtbaar worden.

Deze theorie is wel met een korrel zout te nemen, aangezien mijn info gebaseerd is op gesprekken met Inno-mods 2 jaar geleden na de (toen) nieuwe WW-update.

info is correct
 
Bovenaan