• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Uitstel 2x gp

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Vandaag, 20:54 #2
Othiana
Community Manager




Geregistreerd: 13 January 2010
AW: 2x zoveel gevechtspunten op 20-1!
Beste spelers,


Vandaag is er toch één en ander foutgelopen met de dubbele gevechtspunten. Deze ochtend werd opgemerkt dat de instellingen niet correct werden. Innogames heeft dit verholpen, maar bij nader zicht bleek dat de gevechtspunten toch niet verdubbeld zijn.

Innogames heeft dit niet meer kunnen herstellen voor vandaag. Met spijt in het hart moet ik jullie dan ook melden dat deze event herstart zal worden en zal ingaan vanaf deze nacht 00:00 tot zaterdag op zondag 00:00 uur.

Het spijt ons heel erg van dit ongemak. Wij beseffen heel goed dat dit voor jullie een enorme teleurstelling is, maar besef aub dat dit ook zo is voor ons als team. Dit is iets wat volledig buiten onze wil gebeurd is.

Alle openstaande supportaanvragen zullen van mij dan ook een antwoord krijgen.

Nogmaals onze excuses.

Met vriendelijke groeten,
Jullie Grepolis-team
__________________
Hulppagina's - Support - Spelregels - Grepolis - Forum

Gelieve mijn foruminbox niet te gebruiken als support. Deze berichten zullen onbeantwoord blijven!!!

================

Erg **** dit... 500 vs + 2landclear kwijt... met moraal 60 nog wel...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
AW: Uitstel 2x gp

volgens mij is iedere speler hier boos over.
iedereen heeft zijn legers de dood in gejaagd kolo's gesloopt etc etc.
en nu dit!
er moet langere uitstel komen minimaal 4 dagen.
 

DeletedUser

Gast
AW: Uitstel 2x gp

Minimaal 2 weken... Zolang duurt het om een halve vs clear te maken op nu ;)
 

DeletedUser

Gast
AW: Uitstel 2x gp

ik zeg een week (overwegend anderhalve week) ben vrijwel alles kwijt.. loop nu dus gewoon 50 zegentochten mis..
 

DeletedUser

Gast
AW: Uitstel 2x gp

ik kan niks anders zeggen dan zwak en dan met dit komen is nog zwakker mja iedereen zal het wel vinden en iedereen zal wel feesten mislopen. Ik zeg volgende week anders is het een grote faal van Grepolis.
 

DeletedUser

Gast
AW: Uitstel 2x gp

Ik zou zeggen iedereen +1 cultuur level...

nee, want niet iedereen heeft aangevallen. als iedereen hetzelfde krijgt schiet je er alsnog niets mee op want niemand gaat er in verhouding echt op vooruit.

Ik bedoel ik heb 50 zegentochten gehouden, ik weet zeker dat er vrijwel niemand is op ksi die kan zeggen dat ie dat ook heeft. dus dan zou ik weer benadeeld worden.

ik vind dat ze gewoon het gehaalde aantal gp na moeten gaan en dit verdubbelen
 

DeletedUser

Gast
AW: Uitstel 2x gp

nee niet iedereen.
maar naar verhouding van gp van die dag cp er bij geven.
 

DeletedUser

Gast
AW: Uitstel 2x gp

Othiana
2012-01-20 21:40:20
Beste iPinkBull,

Het spijt me, maar dit is de oplossing die Innogames momenteel biedt, ik kan daar niets aan veranderen.

Met vriendelijke groeten,

Othiana
Leiding Grepolis.nl
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Uitstel 2x gp

Wacht nou maar rustig af. Ze zullen het er heus niet bij laten zitten (potentieel verlies van spelers). Ze zouden de actie beter kunnen verplaatsen naar volgende weekend i.c.m. de hele week bijvoorbeeld snellere troepenbouwtijden of een halvering van de benodigde grondstoffen om schepen of troepen te maken.

En anders gewoon alle punten verdubbelen die vandaag zijn binnengehaald. Moet met de technologie van nu toch wel mogelijk zijn denk ik zo...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser6269

Gast
AW: Uitstel 2x gp

Lekker makkelijk!!! Mag ik me geld terug dan??? dat is de enige oplssing die ik zie??
 

DeletedUser9104

Gast
AW: Uitstel 2x gp

Othiana
2012-01-20 21:40:20
Beste iPinkBull,

Het spijt me, maar dit is de oplossing die Innogames momenteel biedt, ik kan daar niets aan veranderen.

Met vriendelijke groeten,

Othiana
Leiding Grepolis.nl

Zou er echt geen andere oplossing zijn?
 

DeletedUser

Gast
AW: Uitstel 2x gp

Je word veel te makkelijk afgescheept hier..

Ik vind dat ze bij innogames moeten uitstellen ipv morgen gelijk al. Niemand is er blij mee..

Als er zoveel klachten komen waarom luisteren jullie dan niet?
 

DeletedUser6269

Gast
AW: Uitstel 2x gp

;ekker geld innen van iedereen en en dan je afspraken niet nakomen!!!!

ALS IK ZO MIJN VERJAARDAG MOEST VIEREN ZO IK KAPOT SCHAMEN!!!!!
 

DeletedUser

Gast
AW: Uitstel 2x gp

had aan support gevraagd of er een degelijke vergoeding kwam maar ze zeiden innogames heeft dit beslist en wij kunnen hier niets aan veranderen

heb het hierbovenstaande ook al aan support gevraagd (het nagaan van de behaalde GP die iedere speler heeft gehaald, het staat nota bene op grepostats)
Ook heb ik gevraagd of de actie dan op zijn minst uitgesteld zou kunnen worden.

Bedrijven moeten naar hun klanten luisteren en zich kunnen inleven in de klanten (spelers).
Spelers lopen al hun troepen dood om zo te meeste gp te kunnen vangen. Natuurlijk hebben de meest actieve en grootste (vaak ook de grootste goud gebruikers) waarschijnlijk morgen niet veel over.

Wie worden er dan vervolgens benadeeld? de goudgebruikers en de grotere spelers. Dit zijn noujuist de belangrijkste spelers voor grepolis

Dit is een duidelijk geval van het niet inleven in spelers en is heel slecht voor een niet al te groot bedrijf als deze. Vooral niet als de grootste en actiefste spelers hier het meeste last van zullen hebben.
 

DeletedUser

Gast
AW: Uitstel 2x gp

Dat's flink balen zeg, want vandaag heb ik veel aangevallen en ook troepen etc. verloren. Dat krijg ik niet in een paar uur hersteld. En dan moet je morgen maar wel kunnen aanvallen. Stel je hebt e.o.a. congres waar je bij moet zijn morgen omdat je mede organisator bent, tja hoe gaat dat dan? Zit morgen een deel van de dag op een congres waar geen pc, laptop etc bij de hand is. Hoe moet ik dan in ...... aanvallen?? Graag uitstel voor minimaal 1 week zodat de spelers hier nog iets aan hebben ipv dit geklungel.
 

zelway

Hopliet
wederom een geweldige miskleun van innogames en het enige wat ze kunnen zeggen is sorry terwijl 1 regeltje met een code voldoende is om dit te kunnen recht zetten
de mods kunnen hier niets aan doen dus neem het hen niet kwalijk maar een beetje meer druk uit oefenen zou geen kwad kunnen lijkt mij en ik zou zeker geen genoegen nemen met sorry
enige compensatie is hier wel op zijn plaats

--------------------

wederom een geweldige miskleun van innogames en het enige wat ze kunnen zeggen is sorry
als ik beroepsmatig deze fout had gemaakt had ik nu zonder werk gezeten.
de mods kunnen hier niets aan doen maar enige druk van hun kan naar innogammes zou door veel spelers worden gewaardeerd
een uit stel van 24 uur is onaceptabel en oetmin een week zijn .vele spelers hebben er vandaag een hoop boten en troepen doorheen gejaagd en dat bouw je niet in 24 uur weer op
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
AW: Uitstel 2x gp

Dit is belachelijk en hier ben ik ferm niet mee gediend. Mijn mannen lopen de *** uit hun lijf of varen de zeik uit hun lijf. De hele dag ben ik bezig met aanvallen te versturen en dan moet ik 's avonds om 22u merken dat de aanvalspunten niet worden verdubbeld door nog maar eens een fout in het systeem.

Weet je wat, zet op alle werelden iedereen 2 maand in vakantiemodus, hebben jullie lekker de tijd om jullie zaakjes op orde te stellen. Kom me vooral niet eerder lastigvallen want heb het ferm gehad met al die bugs etc.

En de reactie van senov staat me wel aan... Gelijk heeft die. Zou mijn verjaardag ook niet zo willen vieren.

ALS IK ZO MIJN VERJAARDAG MOEST VIEREN ZO IK KAPOT SCHAMEN!!!!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan