• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Uitstel 2x gp

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
AW: Uitstel 2x gp

Ik weet dat bugs bij een spel horen guido, ook dat de spelers er zijn om ze te ontdekken en dat de programmeurs er zijn om ze op te lossen.

Maar het gaat mij vooral om wat Erkie hier ook zegt, de manier van communiceren en oplossingen zoeken hiervoor is ronduit slecht. Ik heb gisteren bijna 22.000 gevechtspunten gehaald met als gevolg dat de meeste van mijn troepen dood zijn. Is dit dan een compensatie? Dacht het niet...

Hier moet ik je inderdaad gelijk in geven, de manier waarop ze een oplossing brengen is niet bepaald geweldig xD
 

DeletedUser

Gast
AW: Uitstel 2x gp

Vandaag, 20:54 #2
Othiana
Community Manager




Geregistreerd: 13 January 2010
AW: 2x zoveel gevechtspunten op 20-1!
Beste spelers,


Vandaag is er toch één en ander foutgelopen met de dubbele gevechtspunten. Deze ochtend werd opgemerkt dat de instellingen niet correct werden. Innogames heeft dit verholpen, maar bij nader zicht bleek dat de gevechtspunten toch niet verdubbeld zijn.

Innogames heeft dit niet meer kunnen herstellen voor vandaag. Met spijt in het hart moet ik jullie dan ook melden dat deze event herstart zal worden en zal ingaan vanaf deze nacht 00:00 tot zaterdag op zondag 00:00 uur.

Het spijt ons heel erg van dit ongemak. Wij beseffen heel goed dat dit voor jullie een enorme teleurstelling is, maar besef aub dat dit ook zo is voor ons als team. Dit is iets wat volledig buiten onze wil gebeurd is.

Alle openstaande supportaanvragen zullen van mij dan ook een antwoord krijgen.

Nogmaals onze excuses.

Met vriendelijke groeten,
Jullie Grepolis-team
__________________
Hulppagina's - Support - Spelregels - Grepolis - Forum

Gelieve mijn foruminbox niet te gebruiken als support. Deze berichten zullen onbeantwoord blijven!!!

================

Erg **** dit... 500 vs + 2landclear kwijt... met moraal 60 nog wel...

zo waardeloos allemaal iedereen van inno games verstopt zich achter iemand anders niemand draagd verantwoording af alle troepen naar de klote en anderen die gisteren niet hebben aangevallen vanwege werk/school zijn nu dus in hun voordeel en diegene die echte diehards zijn worden gewoon weer genaaid

geweldig inno games en er zou nog antwoord worden gegeven op het feit dat al mijn awards weg zijn behalve de laatst behaalde jullie maken van een war game een sim city spelletje geen wonder dat er steeds meer mensen stoppen met spelen

je begint er gewoon een *** van te krijgen zo wordt je hier genaaid keer op keer en het enige wat men kan zeggen inno games heeft dit besloten bah bah zwakke gasten sta eens een keer achter de spelers die zorgen dat er geld in het laatje komt en die zorgen dat er brood op de plank ligt

zonder spelers zal inno games niet lang meer bestaan

succes prutsers
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
AW: Uitstel 2x gp

Ik kan alle begrip hebben dat dingen fout kunnen gaan, dat is spijtig. Maar je moet die fout dan niet oplossen met een 2e fout. En dat gebeurd nu wel!

Er word door de actie opnieuw direct door te voeren een hele grote groep spelers uitgesloten van deelname, namelijk degene die vrijdag massaal aangevallen hebben. En dat maakt deze actie oneerlijk omdat niet iedereen gelijk kans heeft op het scoren van punten.

Dat probleem word door grepolis veroorzaakt en moet door grepolis worden opgelost. Ik vind dat je van een bedrijf als Innogames mag verwachten dat ze inmiddels genoeg ervaring hebben met spelersreacties op mislukte acties en om een oplossing te verzinnen die klantvriendelijk is.

Dit komt meer op een actie van de IT nerd die een fout maakt en in zijn schaamte om het recht te zetten nog een fout maakt.

Ik verwijt NL support niet dat het fout gaat maar die klaagzang "voor ons is het ook niet fijn" en wij kunnen er ook niks aan doen Innogames heeft dit beslist. Die excuustruus komt echt bij elk iets groter probleem om de hoek kijken. Dat wekt grote irratie op bij mij, maar ook bij andere spelers.

Bij wie moeten wij dan terecht? natuurlijk is het balen als je een bak shit over je heen krijgt, maar ja wij kunnen (en mogen) niet rechtstreeks klagen en jullie zullen dat voor ons moeten doen. En dus ook doorzeuren tot er een goede oplossing is of anders misschien toch maar zeggen "op deze manier kan ik geen support geven".

Tot slot maar een soort boerenwijsheid om het niet al te zwaar te maken

Als de verjaardagstaart op de grond is gevallen trakteer dan op gevulde koeken of saucijzenbroodjes maar ga niet de taart van de grond schrapen en terwijl je excuses stamelt deze alsnog opdienen..

Hoewel het heel lastig is omdat de compensatie al loopt en de benadeling dus al in volle gang is, toch de oproep om alsnog met een goede oplossing te komen. (nee ik ga geen goud eisen, wees creatief)

Kom op NL support vecht voor een fatsoenlijke oplossing die géén spelersgroep uitsluit of benadeeld. jullie zijn onze spreekbuis naar Innogames en wij zijn ontevreden met de geboden oplossing. That is All, geen persoonlijke verwijten!.

En succes met het afhandelen van al deze klachten, dat word weer heel wat eelt op de vingers tikken en hier een daar wat eelt op de ziel..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
AW: Uitstel 2x gp

Het gaat hier om een vreselijk blunder van een programmeur, iets dat kan gebeuren, maar voorkomen had moeten worden door in je werkproces controles en testen uit te voeren. Dus Innogames ga je diep en diep schamen! Als eerder gezegd, Innogames zitten in hun ivoren toren en blijven daar lekker zitten.

Maar de blunder wordt verergerd door de gebrekkige of beter het niet communicaren van de Mods van Grepolis.nl. Of moet ik hier eigenlijk zeggen de "Leiding Grepolis.nl". Jullie profileren jezelf als leiding, neem die rol dan op je!! Maar op dit moment zitten jullie ook in een ivoren toren en ook jullie weigeren af te dalen.

Er zijn twee soorten emoties die bij spelers zijn opgekomen:
1) boosheid richting Innogames door de blunder en de gekozen oplossing (
2) frustratie door het ontbreken van elke vorm van communicatie door de leiding van Grepolis.nl

Helaas kunnen wij als spelers niks richting Innogames, de thread die daarvoor was geopend is op slot, omdat er al een thread zou lopen over een actie richting Innogames. De zoekfunctie levert helaas geen andere thread op.

Wel zouden wij (althans ik) graag willen weten waarom de leiding van Grepolis.nl schittert door afwezigheid, non-comminucatie en welke actie jullie gaan ondernemen richting Innogames.
 

DeletedUser

Gast
AW: Uitstel 2x gp

wat ik graag zou willen weten hoe wij als spelers hier het best mee om kunnen gaan. Hoe kunnen we innogames benaderen en zorgen dat er een gepast alternatief komt.

En ga nu niet zeggen rij naar Duitsland want het spel is ook in Nederland uitgebracht dus ook hier moet er een aanspreekpunt zijn.
 

DeletedUser8147

Gast
AW: Uitstel 2x gp

Dóén ze eens een keer een event bij Innogames, kunnen ze het nog niet eens goed doen ook.
Ik heb gisteren ruim 40.000 GP binnengesleept, hadden er dus 80.000 moeten zijn. Bedankt, Innogames!
 

DeletedUser

Gast
AW: Uitstel 2x gp

nee, want niet iedereen heeft aangevallen. als iedereen hetzelfde krijgt schiet je er alsnog niets mee op want niemand gaat er in verhouding echt op vooruit.

Ik bedoel ik heb 50 zegentochten gehouden, ik weet zeker dat er vrijwel niemand is op ksi die kan zeggen dat ie dat ook heeft. dus dan zou ik weer benadeeld worden.

ik vind dat ze gewoon het gehaalde aantal gp na moeten gaan en dit verdubbelen


ik was aanvaller van de dag dus denk dat ik het ook heb gehaald :D
 

DeletedUser

Gast
AW: Uitstel 2x gp

ik was aanvaller van de dag dus denk dat ik het ook heb gehaald :D

uiteindelijk heb ik er maar 40 kunnen houden =o, en je aanvaller van de dag was niet eens terecht meneertje! en ik heb het bewijs haha

http://nl.grepostats.com/world/nl14/alliance/43/members

11721 aanvalspunten behaal door immort3l

http://http://nl.grepostats.com/world/nl14/alliance/46/members?compare=kill_att
11748 aanvalspunten behaald door robbiegrass

(om een of andere reden kan ik mijn link niet goed doorgeven) maar als je het niet gelooft, kijk zelf maar haha

Grrrr :mad:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan