• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Uitstel heldenwerelden!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
de snelheid wordt waarschijnlijk niet veel sneller, de snelheid op de beta server is zo gedaan dat het snel getest is...
 

DeletedUser

Gast
als het goed is wordt de snelheid 12
dat is nog 3 keer sneller dan de snelste wereld die we nu hebben : lambda
voorbeeld: onderzoek slingeraar in 2 seconden
en eenhedensnelheid 6
nee, de heldenwerelden kunnen andere instellingen hebben als de gewone werelden.
en snelheid 12 was om de wereld te testen.
 

DeletedUser

Gast
Ik vind het wel jammer dat er een aparte heldenwereld komt voor elke krijgerswereld, dan kunnen de top allianties uit verschillende werelden zich nog steeds niet aan elkaar wagen, en daar keek ik nu net zo naar uit!

@Raquila: Long time no seen!!!! ik heb je de update van wereld Iota in PM doorgestuurd!
 

DeletedUser

Gast
Ik vind het wel jammer dat er een aparte heldenwereld komt voor elke krijgerswereld, dan kunnen de top allianties uit verschillende werelden zich nog steeds niet aan elkaar wagen, en daar keek ik nu net zo naar uit!

@Raquila: Long time no seen!!!! ik heb je de update van wereld Iota in PM doorgestuurd!

hi, had het gezien PM terug :)

volgens mij heb ik ook toegang tot de heldenwereld toch?
met mijn ticket (award) vanuit lambda:confused:
 

DeletedUser

Gast
Komt waarschijnlijk geen aparte heldenwereld voor elke krijgerswereld. Hoogstwaarschijnlijk zullen er een aantal samen worden gevoegd. Hoe ze dat gaan doen qua instellingen weet ik niet..? Maar we weten zoveel nog niet van de heldenwereld, wat ik overigens wel jammer vindt. Iets meer info zou geen ramp zijn.
Verder heb je, als je de juiste awards hebt, recht om op elke heldenwereld die wordt geopend te spelen.
 

DeletedUser6663

Gast
Komt waarschijnlijk geen aparte heldenwereld voor elke krijgerswereld. Hoogstwaarschijnlijk zullen er een aantal samen worden gevoegd. Hoe ze dat gaan doen qua instellingen weet ik niet..? Maar we weten zoveel nog niet van de heldenwereld, wat ik overigens wel jammer vindt. Iets meer info zou geen ramp zijn.
Verder heb je, als je de juiste awards hebt, recht om op elke heldenwereld die wordt geopend te spelen.

Dus als je de award voor Delta hebt kan je op de heldenwereld van Epsilon spelen???
 

DeletedUser

Gast
in de eerste instantie komt er 1 heldenwereld en daar kan iedereen heen die naar de heldenwereld mag maakt niet uit hoe je er mag komen via de ww's op epsilon of via de tacktische strateeg op ksi maakt geen ene r**t uit
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan