• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Uitstel heldenwerelden!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
waarom krijgen de spelers met de award niet gewoon al die nieuwe godin: artemis of de verbeterde gebouwen ofzoiets, dan hebben we toch al iets of niet soms?
 

DeletedUser

Gast
waarom krijgen de spelers met de award niet gewoon al die nieuwe godin: artemis of de verbeterde gebouwen ofzoiets, dan hebben we toch al iets of niet soms?

dat is iets van de heldenwereld niet van de gewone wereld als je dat door zou voeren:
-is de heldenwereld niet meer speciaal
-wordt de strijd heel erg oneerlijk
-tegen de tijd van de volgende spelupdate zal de heldenwereld heus wel aangekondigd zijn hoor

dus heb nou nog een tijdje geduld
 

DeletedUser

Gast
waarom krijgen de spelers met de award niet gewoon al die nieuwe godin: artemis of de verbeterde gebouwen ofzoiets, dan hebben we toch al iets of niet soms?
Waarom denk je dat de heldenwereld er nog niet is? Juist, hij werkt nog niet (er zitten bugs in). Dan kan je die dingen dus ook nog niet invoeren op gewone werelden, want dan werken die ook niet.
 

DeletedUser

Gast
Die 'bugs' boeien me geen ene moer
als die dingen in de werelden zitten hoeft dat nog niet te gelden voor de functies zoals artemis
 

DeletedUser

Gast
Die 'bugs' boeien me geen ene moer
als die dingen in de werelden zitten hoeft dat nog niet te gelden voor de functies zoals artemis

*zucht* zeur een keer niet zo --' :rolleyes:
ze hebben een uiterlijke datum gegeven en dat is 31maart (einde 1e kwartaal 2012) zolang ze zich eraan houden dan is het goed!
 

DeletedUser

Gast
Het forum is in ieder geval al aangepast. dus ik verwacht dat het snel nu aangekondigd gaat worden. Het forumdeel "werelden" is omgenaamd naar "krijgerswerelden"
 

DeletedUser

Gast
op engelse forum staat dat ze daar 22febuari komt :), denk dat dat hier ook rond deze datum komt.
 

DeletedUser

Gast
ik had nog een vraag, kan iedereen met de award heroïsche tacticus meteen naar de heldenwereld of moet eerst de WWs op die wereld voltooid zijn?

bijv. speler X heeft de award op Wereld Y gehaald, maar daar zijn de WWs nog niet begonnnen.
heb je dan al toegang tot de heldenwereld?
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
ik had nog een vraag, kan iedereen met de award heroïsche tacticus meteen naar de heldenwereld of moet eerst de WWs op die wereld voltooid zijn?

bijv. speler X heeft de award op Wereld Y gehaald, maar daar zijn de WWs nog niet begonnnen.
heb je dan al toegang tot de heldenwereld?
De award Heldhaftige strateeg is je toegangspas tot de Heldenwereld.

De strijd om de wereldwonderen gaat over het winnen van de betreffende wereld.
 

DeletedUser

Gast
op engelse forum staat dat ze daar 22febuari komt :), denk dat dat hier ook rond deze datum komt.

dat zou wel fijn zijn.

een hoop spelers zitten nu alleen maar hun tijd uit op de werelden die al gespeeld zijn.

Hoop wel dat 'onze' Heldenwereld geen moraal heeft, want daar wordt ik zo langzamerhand redelijk misselijk van.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
De award Heldhaftige strateeg is je toegangspas tot de Heldenwereld.

De strijd om de wereldwonderen gaat over het winnen van de betreffende wereld.

dus ik kan al tot de heldenwereld toetreden, zonder dat op lambda de WWs zijn voltooid?
 

DeletedUser

Gast
tik tak tik tak, komen die heldenwerelden eigenlijk nog wel? ik wacht nu al zo'n 3 maanden
 

DeletedUser

Gast
tik tak tik tak, komen die heldenwerelden eigenlijk nog wel? ik wacht nu al zo'n 3 maanden

tik tak tik tak, ik wacht als sinds jou gezeur begon, tot dat jij zou stoppen en dat doe je ook niet
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
tik tak tik tak, komen die heldenwerelden eigenlijk nog wel? ik wacht nu al zo'n 3 maanden

Voor jou zou ik misschien wel op de helden wereld willen spelen, sjonge jonge jonge. Nog nooit iemand zo weinig zien bereiken op Grepo die zo ongeduldig is en door zien drammen over 1 onderwerp.

Relaxed dude. Zodra ze vrijkomen zal het management dat bekend maken. Eerste kwartaal van 2012 betekend dat het nog tot 31-3 kan duren. Hou a.u.b. tot die tijd op met je vervelende gezeur over die heldenwereld en ga eens spelen ofzo.

Dus zip it!!!!
 

DeletedUser

Gast
Voor jou zou ik misschien wel op de helden wereld willen spelen, sjonge jonge jonge. Nog nooit iemand zo weinig zien bereiken op Grepo die zo ongeduldig is en door zien drammen over 1 onderwerp.

Relaxed dude. Zodra ze vrijkomen zal het management dat bekend maken. Eerste kwartaal van 2012 betekend dat het nog tot 31-3 kan duren. Hou a.u.b. tot die tijd op met je vervelende gezeur over die heldenwereld en ga eens spelen ofzo.

Dus zip it!!!!
*amen*
100% mee eens!!!
als de heldenwereld er na 31 maart mag je een keer iets zeggen...
 

DeletedUser6663

Gast
dat zou wel fijn zijn.

een hoop spelers zitten nu alleen maar hun tijd uit op de werelden die al gespeeld zijn.

Hoop wel dat 'onze' Heldenwereld geen moraal heeft, want daar wordt ik zo langzamerhand redelijk misselijk van.

De instellingen op de heldenwerelden zijn volgens mij ongeveer gelijk aan de spelwereld waar je speelt.
 

DeletedUser

Gast
als het goed is wordt de snelheid 12
dat is nog 3 keer sneller dan de snelste wereld die we nu hebben : lambda
voorbeeld: onderzoek slingeraar in 2 seconden
en eenhedensnelheid 6
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan