• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Update 2.27

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Spelupdate 2.27


Beste spelers,

Op donderdag 9 augustus 2012 zal in de loop van de dag spelversie 2.27 geïnstalleerd worden.

Hieronder de gedetailleerde lijst met veranderingen:

Gamefeatures/wijzigingen:
  • Hall of Fame toegevoegd aan de startpagina.
  • Alle JS waarschuwingen (“weet je zeker dat…” Ja/Nee) zijn vervangen door vensters die beter bij de lay-out van het spel passen.
  • Er is een nieuwe afbeelding toegevoegd op het goud kopen tabblad wanneer het e-mailadres nog niet is bevestigd.
  • Het militia popup venster dat verschijnt wanneer je wordt aangevallen is verbeterd.
  • In het bevelen overzicht zijn de bevelen die al zijn ‘geland’ nu grijs weergegeven, hebben geen teller en tonen een ‘werk in uitvoering’ icoon.
  • Verbetering van het uitnodigen van spelers via e-mail. Je kan nu een eigen tekst naar de uitgenodigde sturen.
  • Google Play logo is toegevoegd op de startpagina’s.

Bugfixes:
  • Alle leden waren gemarkeerd als oprichters in de ledenlijst van een alliantie.
  • Spelers kregen de verkeerde bonus van het laatste niveau van de dagelijkse beloning.
  • Bug verholpen waar in sommige gevallen het spel niet werd geladen na een refresh.
  • Lange spelersnamen overlapten de punten in de ledenlijst van een alliantie.
  • Bug verholpen waardoor het accepteren van eigen aanbiedingen op de mark een verkeerde levertijd gebruikte.
  • Er was een probleem wanneer de ‘gunst bonus’ werd verkregen in een stad waar de speler geen god aanbad.
  • Probleem verholpen bij mislukte bezettingen.
  • In het rekruteringsoverzicht werd de lijst niet geüpdate wanneer een stedengroep was geselecteerd.
  • In het rekruteringsoverzicht waren de linkjes om de kazerne en de haven te openen te groot.
  • Eenheden in aanbouw werden als negatieve waarden weergegeven in het rekruteringsoverzicht.
  • Het was niet mogelijk om de huidige stedengroep te deselecteren wanneer alle steden in de stedenlijst in een groep zaten.
  • Grondstoffen werden verkeerd weergegeven totdat het spel werd ververst.
  • Het godenbeeld werd soms verkeerd weergegeven in het stadsoverzicht.
  • Timers sloegen soms op hol wanneer een speler steden filterde wanneer timers waren afgelopen in het handelsoverzicht.
  • Zilver in de grot werd soms niet ververst wanneer er gespioneerd werd.
  • Grafisch probleem in het rekruteringsoverzicht opgelost
  • Problemen verholpen die soms ontstonden wanneer het troepenoverzicht en de kazerne tegelijk open stonden.
Tijdens het installeren van deze update kan er een tijdelijke downtime heersen, gelieve hier geen supportaanvraag voor in te dienen! Normaal gesproken duurt een update maximaal 5 à 10 minuten.

Veel plezier verder met Grepolis!
Jullie Grepolis.nl team
Een discussie is wel op z'n plaats
 

DeletedUser11295

Gast
paar leuke wijzigingen, goede bugfixes maar over de volgende heb ik mijn bedenkingen

In het bevelen overzicht zijn de bevelen die al zijn ‘geland’ nu grijs weergegeven, hebben geen teller en tonen een ‘werk in uitvoering’ icoon.

Er is een nieuwe afbeelding toegevoegd op het goud kopen tabblad wanneer het e-mailadres nog niet is bevestigd.
 

DeletedUser

Gast
Ik wacht nog steeds op goede Mobiele Versie updates zoals Forum, Ranglijst etc. Het zou natuurlijk ook fijn zijn wanneer de "Kapitein" zin heeft via de mobiele versie, dat je net als op de webversie de boerendorpen per eiland kunt opeisen en niet 1 voor 1 ...

En ik kan bij nieuwe werelden geen berichten versturen via de mobiele versie, maar ik weet niet of dat hoort of niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan