• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Updates discussietopic

snelheid is weer top hoor
op 28 april laten ze al weten dat op 26 april word bijgewerkt moet ik bij mijn baas eens doen

Het spel laadt niet meer door na de update van vandaag (10-05-21). Die blauwe balk blijft in beeld. Cache legen, PC opnieuw opstarten, andere browser: het helpt niet.

DeletedUser27899

Gast
Zelfde probleem, midden in mijn poging om een kolonisatieschip te leggen. Paar dagen voorbereiding kan de prullenbak in.

DeletedUser27899

Gast
Idem dito.

Snel aan het werk om het schip nog te redden.

Ik vind het best speciaal dat ares van OP (zeker met de bug in het begin) naar totaal useless gaat. En dat heeft er alleen mee te maken dat je met bloedlust geen woedepool meer farmt. Ik begrijp de aanpassing van 10 naar 25 bij aresleger, ook is het fijn dat opoffering goedkoper wordt. Maar bloedlust wordt nu de nieuwe helm van onzichtbaarheid: een spreuk om er een spreuk op te zetten. Jammer, want het concept zoals het was klopte wel en bracht een mooi extra element in het spel.