• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Updates discussietopic

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Updates discussietopic

Beste spelers,

Omdat doorgaans elke 2 weken een nieuwe update wordt aangekondigd en we hier normaliter geen 2 aan een gesloten weken over discussiëren, openen wij bij deze dit algemeen update discussietopic.

In dit discussietopic zullen wij elke nieuwe update (vanaf update 2.190) bespreken. Er zal dus geen nieuw topic meer worden aangemaakt per update.

Laat ons zeker weten wat jullie van de updates vinden zodat we dit netjes kunnen terugkoppelen!

Met vriendelijke groet,
Jullie Grepolis team
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Update naar spelversie 2.190


Beste spelers,

Op dinsdag 11 juni 2019 zullen we spelversie 2.190 installeren op onze werelden. De update kan ervoor zorgen dat de werelden en/of hoofdpagina voor korte tijd onbereikbaar zijn.

Hieronder vind je een uitgebreide lijst van alle veranderingen die deze versie zal meebrengen.

Omschrijving

We hebben het handelsoverzicht van de goudwissel verbeterd en natuurlijk weer wat bugs opgelost.

Nieuwe spelonderdelen en verbeteringen

  • We hebben een tabblad voor handelsactiviteit gerelateerd aan wereldwonderen en de goudwissel toegevoegd aan het rapportenscherm.

    PremExchangeReports.png


  • Nieuwe notificaties voor handel gerelateerd aan wereldwonderen en goudwissel, zodat je weet wanneer ze geleverd zijn.

    GoldExchangeNotificationArea.png
Opgeloste problemen

  • Wanneer je in een open scherm dubbelklikte zoomde de strategische kaart in.
  • Je kon geen alliantie maken in de app.
  • Er waren wat tekstfouten in de inleidingsopdrachten.
gpcl-line.png

We hopen dat jullie deze verbeteringen kunnen waarderen.
Zoals altijd kijken we uit naar jullie feedback in dit feedbacktopic.

Verder nog veel plezier met het spelen van Grepolis!

Met vriendelijke groet,
Jullie Grepolis.nl team

footer.png
Laat hieronder weten wat je van update 2.190 vind.
 

DeletedUser29839

Gast
Enkele minuten.... ik krijg 2 aanvallen binnen en kan al een kwartier niet inloggen...
 

DeletedUser29842

Gast
CYTHERA LIGT PLAT

wat voor update is dit....


Er wordt momenteel een nieuwe versie van Grepolis uitgebracht. Het aanmelden is daarom korte tijd gedeactiveerd.

Gezellig... Maar niet voor iedereen, want anderen kunnen wel in loggen.
 

DeletedUser29839

Gast
Echt top dit, krijg allemaal aanvallen binnen maar kan niet inloggen.. kortom sommige mensen kunnen dus wel inloggen
 

DeletedUser29842

Gast
Ja heerlijk, app die niet werkt, en inloggen lukt ook niet.
zouden ze niet beter stoppen met die update's, en het spel houden zoals het is.
 

DeletedUser21980

Gast
Ik ben ontzettend blij dat we nu binnenkort zelf sollicitatieberichten kunnen samenstellen!

Top update!
smiley-emoticons-thumbs-up-new.gif


EDIT: Het zou fijn zijn om de optie te hebben afbeeldingen te kunnen toevoegen en ook een iets groter character limit te hebben.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser26281

Gast
Joepie top update op misschien wel de minst gebruikte feature van Grepolis...
 

DeletedUser28517

Gast
Hoop dat het nieuwe eindspel "Temple Hunt" geintroduceerd wordt op een wereld met oud overname systeem, aangezien de eerste domi wereld op nieuw systeem was. Ik ben oprecht benieuwd wat dit eindspel in gaat houden!
 

DeletedUser25952

Gast
Voor je updates doet, probeer wel eerst hier jullie eigen mensen te updaten.
Maandag 28 oktober
Dinsdag 28 oktober lol
 

vickyvh

Winnaar bingo 2019
onmogelijk om in te loggen na de update
ook support contacteren lukt niet want mijn paswoord zou niet geldig zijn ...

verder dan : nl0.grepolis.com/start/index kom ik niet ...
 

DeletedUser29138

Gast
kunnen jullie nou aub ff een update testen voor jullie elke keer alles eruit flikkeren? ffs hoe vaak is dit onderhand al gebeurd. Doe dan maar geen updates meer ofzo

Wij hebben eigenlijk niks te maken met het updaten van het spel dus 'jullie' gaat hier weinig teweeg brengen vrees ik...
 

Diddi Magmotar

Griffioen
Je/jullie werkt toch voor de organisatie die het "regelt". Miss wordt het tijd om goed misbruik te maken van dit soort situaties voor er wat veranderd. Is leuk 30 min downtime met een wat snelle wereld dan is je ww al aan het fikken..... Je kan het ook gewoon regelen/doorgeven ipv overal je handen vanaf trekken. Je maakt mij niet wijs dat inno het negeert als je dit meld en dr een beetje druk achter zet.
 
Bovenaan