• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Updates discussietopic

DeletedUser29138

Gast
Je/jullie werkt toch voor de organisatie die het "regelt". Miss wordt het tijd om goed misbruik te maken van dit soort situaties voor er wat veranderd. Is leuk 30 min downtime met een wat snelle wereld dan is je ww al aan het fikken..... Je kan het ook gewoon regelen/doorgeven ipv overal je handen vanaf trekken. Je maakt mij niet wijs dat inno het negeert als je dit meld en dr een beetje druk achter zet.

We trekken onze handen er ook niet van af, wat jij net zegt dat we 'ook gewoon kunnen doen' is ook exact wat we gedaan hebben.
 
Wij hebben eigenlijk niks te maken met het updaten van het spel dus 'jullie' gaat hier weinig teweeg brengen vrees ik...

Pardon, mag ik dat even direct onderuit halen. NL is testwereld voor updates vanuit Inno, daarom krijgt NL altijd 2 dagen achter elkaar een UPDATE.

Op dinsdag de test op woensdag de reguliere welke alle werelden krijgen.

Betekend als het fout gaat met de update op dinsdag dat "jullie" (lees Grepolis.nl) dit onverwijld door moeten geven zodat fouten nog opgelost kunnen worden voor het op woensdag regulier gedaan wordt.
 

Diddi Magmotar

Griffioen
Ja en daarnaast, hoe ken het dan dat voor de zoveelste keer hetzelfde mis gaat? Als je bij elke update meld, "ehm mensen dit loopt nie helemaal lekker de servers liggen 20 minuten plat" , dan neem ik aan dat er wel wat gebeurd vanuit inno. Want zo lastig is het uitvoeren van een update niet, vroeger was het ook geen gezeik.
 

DeletedUser29138

Gast
Pardon, mag ik dat even direct onderuit halen. NL is testwereld voor updates vanuit Inno, daarom krijgt NL altijd 2 dagen achter elkaar een UPDATE.

Op dinsdag de test op woensdag de reguliere welke alle werelden krijgen.

Betekend als het fout gaat met de update op dinsdag dat "jullie" (lees Grepolis.nl) dit onverwijld door moeten geven zodat fouten nog opgelost kunnen worden voor het op woensdag regulier gedaan wordt.

Dat klopt, we zijn een pioneer markt. Ik had mij beter moeten verwoorden, wij voeren de effectieve updates niet uit als NL supportteam en wij hebben dus ook geen rechtstreekse invloed op het verloop van het update proces. Het enige wat wij als supportteam kunnen doen is meteen melding maken ALS het fout loopt en dat is gisteren ook meteen gebeurd. Vanaf dan is het terug in handen van InnoGames.

Ja en daarnaast, hoe ken het dan dat voor de zoveelste keer hetzelfde mis gaat? Als je bij elke update meld, "ehm mensen dit loopt nie helemaal lekker de servers liggen 20 minuten plat" , dan neem ik aan dat er wel wat gebeurd vanuit inno. Want zo lastig is het uitvoeren van een update niet, vroeger was het ook geen gezeik.

"Zo lastig is het uitvoeren van een update niet" is een vrij banale uitspraak, het gaat nog steeds over het updaten van een server met meerdere duizenden spelers. Akkoord dat het vroeger vlotter verliep en wij (vooral ik dan) hebben ons ongenoegen hier ook over geuit gisteren. Wij worden hier ook niet happy van, geloof me.
 

DeletedUser9170

Gast
Het is inderdaad alleen maar het "events" tabje. Niet een spel brekend probleem dus. Met wat geduld zal dit wel in orde komen. ;)
 

DeletedUser11295

Gast
Is dat niet een functie van een add-on en niet van grepo zelf?
 

007jelmer

Griffioen
Nee Sem, dat is (of was) een functie van het spel zelf. Is bij mij op Mochlos ook verdwenen.

In de changelog van de update hier niets over gelezen, dus moet wel een bug zijn lijkt me.

Ik kan het wel nog zien als ik met de cursor over de betreffende stad ga op de map.
 

DeletedUser13002

Gast
Dat is inderdaad een functie van Grepo zelf. Je kan nog wel zien hoeveel je er hebt staan maar je kan het niet meer terughalen via die manier dat hele ding is verdwenen. Je zult nu alles per stad of via het "Troepen Buiten" overzicht moeten doen. Het was weer update dinsdag eh.
 

DeletedUser29138

Gast
We zijn hiervan op de hoogte en hebben het doorgegeven. Het gaat inderdaad om een bug.
 

svenboy9

Winnaar Adventskalender 2020
Interessant idee die stadsuiterlijken, maar is het ook al getest? Als die dingen realtime voor iedereen op de wereld worden aangepast, lijkt het mij dat dat een enorme lag geeft. Zeker later op de wereld als daarmee ineens 150 steden tegelijk van uiterlijk veranderen.
 

DeletedUser30154

Gast
Interessant idee die stadsuiterlijken, maar is het ook al getest? Als die dingen realtime voor iedereen op de wereld worden aangepast, lijkt het mij dat dat een enorme lag geeft. Zeker later op de wereld als daarmee ineens 150 steden tegelijk van uiterlijk veranderen.


Waarom altijd zo negatief, heb vertrouwen in de admins/developers van de game.
 

DeletedUser13002

Gast
Het lijkt erop dat de Wereldwonder skins niet werken, ik heb de 10 jaar wel. Ook op dit account 6x een kroontje behaald maar een toegang tot de wereldwonderen skin.
unknown.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan