• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Updates discussietopic

zelway

Hopliet
snelheid is weer top hoor
op 28 april laten ze al weten dat op 26 april word bijgewerkt moet ik bij mijn baas eens doen
 

little1

Slingeraar
Het spel laadt niet meer door na de update van vandaag (10-05-21). Die blauwe balk blijft in beeld. Cache legen, PC opnieuw opstarten, andere browser: het helpt niet.
 

DeletedUser27899

Gast
Zelfde probleem, midden in mijn poging om een kolonisatieschip te leggen. Paar dagen voorbereiding kan de prullenbak in.
 

DeletedUser27899

Gast
Idem dito.

Snel aan het werk om het schip nog te redden.
 

Crazy Box

Slingeraar
Ik vind het best speciaal dat ares van OP (zeker met de bug in het begin) naar totaal useless gaat. En dat heeft er alleen mee te maken dat je met bloedlust geen woedepool meer farmt. Ik begrijp de aanpassing van 10 naar 25 bij aresleger, ook is het fijn dat opoffering goedkoper wordt. Maar bloedlust wordt nu de nieuwe helm van onzichtbaarheid: een spreuk om er een spreuk op te zetten. Jammer, want het concept zoals het was klopte wel en bracht een mooi extra element in het spel.
 

007jelmer

Griffioen
Als jullie ook spelupdates kunnen posten, kunnen jullie dan ook even het fatsoen nemen om op mijn klachten/vragen te reageren?
 

zelway

Hopliet
Als jullie ook spelupdates kunnen posten, kunnen jullie dan ook even het fatsoen nemen om op mijn klachten/vragen te reageren?
ach jelmer ik vraag al maanden of ze een topic willen weg halen van een event wat al zeer lang afgelopen is en ook daar nemen ze niet eens even de tijd voor om te reageren
dus antwoord zal nee zijn
 

arnold2001

Slingeraar
goedemiddag,

er is zojuist weer een bijwerking van het spel geweest. nu is er meteen al weer zichtbaar dat er dingen zijn aangepast.

zodra ik rapporten op het forum plaats is er bij de verdediger niet zichtbaar hoeveel transjes er staan en hoeveel er gesneuveld zijn. dit is ook bij oude rapporten aangepast.

als ik het rapport zo bekijk staat het aantal er wel. er stonden namelijk 2 STB. in de update van (15-2-2022) is hier ook een stuk aan besteed. lijkt me niet dat 2 stb een te groot aantal is wat niet kan worden laten zien.

m.v.g.
Arnold
 

Bijlagen

  • 1645016057112.png
    1645016057112.png
    67,3 KB · Weergaven: 85
Bovenaan