• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Game team Uthisha

Uthisha

Gamemoderator
Forumleiding
UTHISHA - GAME TEAM
Hoi allemaal,

Mijn naam is Uthisha en ik ben sinds 16 september 2014 onderdeel van het Game team van Grepolis.nl.
Graag stel ik me aan jullie voor.

Naam:
Uthisha

Leeftijd:
26

Mijn beroep / opleiding:
Ik werk alweer bijna twee jaar als sociotherapeut binnen de kind- en jeugdpsychiatrie. Hier begeleid ik ouders en kinderen tussen de 0 en 18 jaar oud met diverse hulpvragen rondom psychiatrische problemen.

In de avonden en weekenden pas ik nog geregeld op in gezinnen, gewoon omdat ik het leuk vind
:)

Mijn hobby's/interesses:
- Shoppen, zoals de meeste vrouwen heb ook ik deze verslaving;
- Gezellig stappen/drankje doen met vrienden;
- Oppassen bij mijn vele verschillende oppasadressen;

Mijn lievelingsmuziek:
Dance, Pop, Top40.. eigenlijk kan ik overal wel naar luisteren.

Mijn lievelingsfilmen/-series:
- Actie films of Thrillers, het moet wel spannend zijn;
- Suits en The Vampire Diaries;
- Maar ik vind het uiteraard ook wel eens lekker om te zwijmelen bij een romantische film!

Ik hou niet van...
Mensen die niet eerlijk zijn, al die stomme regeltjes binnen de jeugdzorg die de hulpverlening beperken en ik heb zoooooo'n hekel aan spinnen (lees: eigenlijk alles met 6 of 8 poten) !! :eek:

Waar ik voor sta als teamlid:
Ik vind het belangrijk dat het spel eerlijk wordt gespeeld, maar nog meer dat spelers plezier (blijven) beleven aan het spel. Daarnaast zoek ik dingen graag tot de bodem uit en ga gesprekken aan met mijn collega's voor het beste resultaat. En natuurlijk gewoon voor de gezelligheid!

Heb je nog vragen, opmerkingen of wil je graag een (informeel) gesprekje met me aangaan? Dat kan! Plaats een reactie in dit topic en ik zal zo snel mogelijk reageren.

Groet,

Uthisha

Laatst bewerkt:

Uthisha

Gamemoderator
Forumleiding
Blijkbaar heb je een gezellig karakter, kunnen we je meer verwachten op het forum? :eek:
Het moge duidelijk zijn dat ik een vrouw ben - een geslacht dat in geen enkel team mag ontbreken!
Hoewel ik nog redelijk nieuw in het team ben en ik mijn weg nog aan het vinden ben in de administratieve kant van het spel, is het zeker de bedoeling om vaker langs te komen op dit gezellige forum!

Jij bent een vrouw van Imra's leeftijd en jullie hebben gemeen met elkaar dat jullie in het team zitten. Lijkt je hem daarom niet de beste optie, moest je een forumrelatie willen?

Uthisha

Gamemoderator
Forumleiding
Hoe voelt het om één van de nieuwste leden van het team te zijn? Werd je intern goed opgevangen toen je begon aan deze uitdaging?
Ik werd al vanaf dag één goed opgevangen door het team. Iedereen hielp me met opstarten en kwam gezellig kletsen om me wat beter te leren kennen. Ik voelde me meteen thuis en nog steeds!

HernamewasAlice

Gast
Jij bent een vrouw van Imra's leeftijd en jullie hebben gemeen met elkaar dat jullie in het team zitten. Lijkt je hem daarom niet de beste optie, moest je een forumrelatie willen?
Even een tip Uthisha: Initia is een liefdesgekke maniak xD
Stel je maar geen vragen bij zijn vraag, dit is een volstrekt normale post voor ons spookje.

- Je bent een nieuw gezicht op het forum zelf, wat altijd best interessant is. Ook las ik hierboven dat je je gezicht meer op het forum zou laten zien. Bedoel je hiermee enkel de topics die je als gamemoderator nodig hebt zal bezoeken, of ben je ook van plan om je bij de forumcommunity op zich te voegen door in de "fora over vanalles en nog wat" actief te zijn?

- Ik moet eerlijk toegeven dat ik nog niet wist dat er een nieuwe moderator was en ken je dus duidelijk nog niet. Hoe is de reactie van je omgeving dat je mod bent geworden en wat vind je van deze reacties?

- Ben je corrupt? (Let op met je antwoord. Bij het verkeerde antwoord wordt je meteen door je mede-mods verworpen!)

- Je tekst is in het roze getypt, maar ik weet eigenlijk niet of je dit enkel deed omdat je een vrouw bent. Wat is dus je lievelingskleur?

- Wat vind je van het argument "omdat banaan"?

- Wie is totnutoe je favoriete collega (en dan bedoel ik niet op je werk, maar hier ofc)? Of met wie ben je in elk geval al het meeste omgegaan?

Ik ken je nog niet zo goed (wat niet gek is, aangezien je er nog niet heel lang bent)
Maar hoe vind jij het nu om Gamemoderator te zijn? Een echte aanrader, waarom? Zou je niet liever QA of forummod willen zijn?

ik vind het wel een intressant vraag om hier ook te stellen

wat motiveerde om je zelfs een Solly te gaan schrijven voor grepo

Kyraco

Winnaar Konijnenspelen 2013

Ik heb een klein vermoeden dat het te maken kan hebben met een zekere andere mod :p

Rutger101

Gast
-Hoe is het werken bij de Albert Heijn :eek:?
Kunnen ze daar, in tegenstelling tot de Jumbo waar ik werk, wel plannen :x?

-Je bent niet de enige mod met angst voor spinnen. Toeval?

elienolanaomi

Gast
Op welke werelden speel je?

Wat speel je liever met oude of nieuwe veroveringssysteem en waarom?

Uthisha

Gamemoderator
Forumleiding
Op welke werelden speel je?

Wat speel je liever met oude of nieuwe veroveringssysteem en waarom?
Na een lange tijd niet meer gespeeld te hebben ben ik dit jaar weer begonnen met het spelen van Grepolis. Ik ben toen begonnen met de start van wereld Athene (in mei dus), intussen speel ik alleen nog incognito op Juktas en voor de rest test en leer ik nieuwe spelonderdelen kennen op een interne beta server voor moderators.
Het liefste speel ik met het opstand systeem, want hierbij moet ik veel meer nadenken en plannen om het spel tactisch te kunnen spelen. Dit vind ik uitdagend aan het spelen van een online spel. Het nieuwe veroveringssysteem vind ik dus het leukst.

- Je bent een nieuw gezicht op het forum zelf, wat altijd best interessant is. Ook las ik hierboven dat je je gezicht meer op het forum zou laten zien. Bedoel je hiermee enkel de topics die je als gamemoderator nodig hebt zal bezoeken, of ben je ook van plan om je bij de forumcommunity op zich te voegen door in de "fora over vanalles en nog wat" actief te zijn?
In eerste instantie liggen mijn interesses bij mijn functie als gamemoderator, maar ik merk nu wel dat het forum ook erg leuk kan zijn. Gezellig kletsen met spelers en elkaar een beetje beter leren kennen, zoals met deze topics. Ik zal me dus zeker wat meer laten zien op het forum!

- Ik moet eerlijk toegeven dat ik nog niet wist dat er een nieuwe moderator was en ken je dus duidelijk nog niet. Hoe is de reactie van je omgeving dat je mod bent geworden en wat vind je van deze reacties?
Mijn vrienden en familie zijn niet echt bekend met Grepolis en voor hen is het dus ook een beetje abra kadabra wat mijn functie inhoudt. Ik heb sommige van hen wel een beetje proberen uit te leggen wat ik doe en daar krijg ik eigenlijk alleen maar positieve reacties op.

- Ben je corrupt? (Let op met je antwoord. Bij het verkeerde antwoord wordt je meteen door je mede-mods verworpen!)
Hmm.. ik moet eerlijk bekennen dat ik vandaag stiekem een banaan heb gegeten zonder dit aan mijn moeder te vertellen. En toen ze vroeg waar die laatste banaan heen was, heb ik ook nog eens gelogen dat mijn vader hem had opgegeten. Maar als het aankomt op Grepolis heb ik me aan de regels te houden, anders krijg ik problemen met onze Community Manager en dan zijn de bananen nog niet rijp!

- Je tekst is in het roze getypt, maar ik weet eigenlijk niet of je dit enkel deed omdat je een vrouw bent. Wat is dus je lievelingskleur?
Goede vraag! Mijn lievelingskleur is eigenlijk blauw, maar ik vond roze wel een vrolijk kleurtje. De meeste dingen op het forum zijn alleen zwart en dat vind ik een beetje saai, vandaar dit kleurtje.

- Wat vind je van het argument "omdat banaan"?
Dat vind ik, en ik denk dat vele het met me eens zullen zijn, een bijzonder sterk argument! Ik denk dat ik deze eens aan mijn beroemde bananenquotes ga toevoegen! Bedankt voor de tip!

- Wie is totnutoe je favoriete collega (en dan bedoel ik niet op je werk, maar hier ofc)? Of met wie ben je in elk geval al het meeste omgegaan?
Een favoriete collega heb ik niet, want ze zijn allemaal even leuk, gezellig, behulpzaam en professioneel. Ik werk het meeste samen met Screeny, Kleiduif en Kr33log, omdat zij natuurlijk mijn collega's op Juktas en Ithaka zijn. Wanneer ik dingen nog niet weet of ik ben er nog niet zeker van bespreek ik dit met hen of met onze Community Manager.

- Wat vind je tot nu toe van Initia :eek:
Gezien ik Initia niet ken kan ik daar ook geen oordeel over geven.

Ik ken je nog niet zo goed (wat niet gek is, aangezien je er nog niet heel lang bent)
Maar hoe vind jij het nu om Gamemoderator te zijn? Een echte aanrader, waarom? Zou je niet liever QA of forummod willen zijn?
Ik vind het erg leuk om Gamemoderator te zijn. Ik ben terecht gekomen in een gezellig, professioneel en behulpzaam team en vind het mooi om te zien hoe ik spelers verder kan helpen met hun vragen, opmerkingen of problemen.

Allereerst vind ik Grepolis natuurlijk een erg leuk spel om te spelen, maar ik wilde hier iets meer mee (kunnen) doen. Vanuit mijn opleiding als Pedagoog en bij mijn functie als countermedewerkster moet ik vaak mensen te woord staan en hen helpen met hun vragen of problemen. Wanneer ik mensen verder kan helpen geeft mij dit een soort kick. Voor mijn functie als Gamemoderator is het natuurlijk ook van belang om mensen verder te helpen, vandaar dat ik voor deze functie heb gesolliciteerd.

Heb je een vriend?
Ja, ik heb een vriend.

-Hoe is het werken bij de Albert Heijn :eek:?
Kunnen ze daar, in tegenstelling tot de Jumbo waar ik werk, wel plannen :x?
Ik moet zeggen dat het plannen ook voor de Albert Heijn een beetje lastig schijnt te zijn. Soms word je ingepland terwijl je op school zit en dan moet je dat maar op zien te lossen. Of ze plannen te veel mensen in op een zaterdag, waardoor je na een half uur werken alweer naar huis mag wegens overbezetting enz. Ik begrijp dus helemaal wat je bedoeld!

-Je bent niet de enige mod met angst voor spinnen. Toeval?
Ik heb, middels deze topics, inderdaad mijn lotgenoten gevonden als het gaat over angst voor spinnen. Dat wordt dus een ramp wanneer Kr33log en ik samen met een spin in één ruimte zijn

Volgensmij is het een vereiste om moderator te worden :eek:
Alsjeblieft niet, want als iedereen in het team bang is voor spinnen... wie moet ze dan gaan vangen!?

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Hoe zou jij gaan reageren als er over je geroddeld wordt? Bijvoorbeeld als mensen gaan zeggen dat je een relatie hebt met iemand van het forum.

Imrahil

Gast
Goede vraag! Mijn lievelingskleur is eigenlijk blauw, maar ik vond roze wel een vrolijk kleurtje. De meeste dingen op het forum zijn alleen zwart en dat vind ik een beetje saai, vandaar dit kleurtje.
Vind je de Community Managers dan een beetje saai? Deze conclusie trek ik namelijk uit het feit dat ze een zwarte naam hebben.

Uthisha

Gamemoderator
Forumleiding
Hoe zou jij gaan reageren als er over je geroddeld wordt? Bijvoorbeeld als mensen gaan zeggen dat je een relatie hebt met iemand van het forum.
Van roddels trek ik me weinig aan. Er zijn altijd mensen die roddelen en oordelen, terwijl dit lang niet altijd de waarheid is of zelfs maar in de buurt komt van de waarheid. Als ik me om iedere roddel of oordeel druk moet gaan maken zou ik er een fulltime baan aan overhouden. Daarnaast schiet ik er vrij weinig mee op om me daar mee bezig te houden. Mensen mogen denken en vinden wat ze willen, ik doe verder gewoon mijn eigen ding.

Vind je de Community Managers dan een beetje saai? Deze conclusie trek ik namelijk uit het feit dat ze een zwarte naam hebben.
In zekere zin wel ja, want die kleur voegt niks vrolijks toe aan het forum. Iets waar ik wél graag aan bij draag!

Kyraco

Winnaar Konijnenspelen 2013
Waarom is shoppen zo leuk?
Want ik ben ook een vrouw, maar ik snap er helemaal niets van.