• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Game team Uthisha

Uthisha

Gamemoderator
Forumleiding
Wat bedoel je er mee dat het normale en leuke vragen zijn?
Zijn er dan ook onplezierige vragen gesteld?
Ik heb tot nu toe nog geen onplezierige vragen gehad. Maar wanneer ik vragen krijg die (bijvoorbeeld) te privé zijn zal ik daar geen antwoord op geven.

Rutger101

Gast
Ik heb tot nu toe nog geen onplezierige vragen gehad. Maar wanneer ik vragen krijg die (bijvoorbeeld) te privé zijn zal ik daar geen antwoord op geven.
Dus de vragen in dit topic die verwijderd zijn ervoer jij niet als onplezierig?

Uthisha

Gamemoderator
Forumleiding
Wat is je cupmaat? Als dit 1 van die vragen is die te privé zijn mag het antwoord ook in PM, geen probleem.
Ik moet zeggen dat dit wel een erg persoonlijke vraag is, maar ik zal je gerust stellen. Je kunt er niet omheen en ik ben er tevreden mee. Nu is voor mij wel duidelijk dat een date er nooit in zal zitten tussen ons, omdat ik van mening ben dat innerlijk belangrijker is dan uiterlijk en jij meteen naar mijn cupmaat vraagt.

Dus de vragen in dit topic die verwijderd zijn ervoer jij niet als onplezierig?
Zoals mijn collega Relax al aangaf kan ik verwijderde berichten niet zien. Maar de desbetreffende vragen zullen vast niet voor niets zijn verwijderd.

Mag ik mijn vraag dan weer herplaatsen? :p
Als jouw vragen zijn verwijderd zal dit niet voor niets zijn geweest, dus herplaatsen lijkt me dan onnodig.

Uthisha

Gamemoderator
Forumleiding
Was dat niet de wens van het QA team destijds ;)

Hoe bevalt het werk als gamemoderator je tot nu toe?
Ik vind het tot nu toe heel erg leuk, maar er zijn nog genoeg dingen die ik moet leren! Gelukkig staat er een heel leuk en behulpzaam team klaar, dus dat gaat helemaal goed komen! :)

Uthisha

Gamemoderator
Forumleiding
Hoe is het om als een van de weinige vrouwen met mannen te modereren? :eek:
Dat vind ik juist heerlijk. Over het algemeen kan ik beter met mannen overweg. Vrouwen kunnen altijd uren, dagen, jaren door blijven zeuren over een bepaald onderwerp, terwijl mannen één keer duidelijk aangeven wat ze ervan vinden en daarna is het klaar. Mannen zijn gewoon duidelijker en to the point. Je weet wat je aan ze hebt (of juist niet hebt :p ) en daar houd ik van!

Waarom heb je mijn comments waarin ik zeg dat ik je wel tot monogamie zou kunnen introduceren laten verwijderen? :eek:
Ik heb die vraag helemaal niet langs zien komen.. Als een van mijn collega's vragen ongepast vinden dan worden deze meteen verwijderd. Dit zie ik dus bijna nooit.

Dat vind ik juist heerlijk. Over het algemeen kan ik beter met mannen overweg. Vrouwen kunnen altijd uren, dagen, jaren door blijven zeuren over een bepaald onderwerp, terwijl mannen één keer duidelijk aangeven wat ze ervan vinden en daarna is het klaar. Mannen zijn gewoon duidelijker en to the point. Je weet wat je aan ze hebt (of juist niet hebt :p ) en daar houd ik van!

Ik heb die vraag helemaal niet langs zien komen.. Als een van mijn collega's vragen ongepast vinden dan worden deze meteen verwijderd. Dit zie ik dus bijna nooit.
Die vraag was dan ook niet ongepast :eek:, het was zelf geen vraag :D

Uthisha

Gamemoderator
Forumleiding
Als je mocht kiezen, welke superkracht zou je dan het liefst hebben? Wees creatief, alles is mogelijk!
Als ik zo mogen kiezen dan wil ik wel de superkracht hebben om mensen die ongeneeslijk ziek zijn toch te kunnen genezen. Het is misschien niet het meest originele (en ik ben ook niet creatief), maar het is wel datgene waar mijn voorkeur naar uitgaat! :)

Uthisha

Gamemoderator
Forumleiding
Waarom heb je deze spelersnaam gekozen en waar komt het vandaan?
Ik vond het nogal lastig om een naam te bedenken dus heb ik iets gezocht wat dicht bij mezelf ligt. Ik studeer Pedagogiek en Uthisha betekent Pedagoog in het Zoeloe. Dus ja... ik ben inderdaad als een hopeloos persoon namen gaan zoeken op Google (Niet lachen!).

Fireas

Gast
Stel Nederland en Vlaanderen worden ooit samengevoegd en er is een compleet nieuwe vlag nodig en jij mag deze ontwerpen.
Hoe zou deze vlag er dan uit komen te zien?