• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Game team Uthisha

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Denk je dat het team beter/slechter zou draaien met een groter aandeel aan vrouwelijke mods?
Zoja, in welke opzichten? ^^.

Rutger101

Gast
Zit Kroenuh net zo onder de plak bij jou als kwade tongen beweren?

Uthisha

Gamemoderator
Forumleiding
Denk je dat het team beter/slechter zou draaien met een groter aandeel aan vrouwelijke mods?
Zoja, in welke opzichten? ^^.
Ik denk zeker dat vrouwen een aanwinst zijn in het team. Vrouwen hebben toch een andere kijk op bepaalde dingen en dat geeft weer meerdere/andere inzichten. Ook zijn vrouwen vaak net wat creatiever in bepaalde dingen (niks ten nadele van de mannen natuurlijk). Dit lijkt mij alleen maar gunstig.

Zit Kroenuh net zo onder de plak bij jou als kwade tongen beweren?
Elk teamlid wordt (voor zover ik kan zien en vinden) gelijk behandeld en ieders stem is belangrijk en wordt naar geluisterd, dus ik vind totaal niet dat 'onder de plak' aan de orde is.

Ik kan dit natuurlijk alleen vanuit mijn oogpunt voor het team beoordelen, maar persoonlijk ervaar ik dat in ieder geval totaal niet . :)

Rutger101

Gast
Uthisha plz.
Ik bedoelde natuurlijk niet dat jij binnen het team een grotere stem zou hebben dan andere teamleden, ik doelde erop dat het schijnt dat Kroenuh (jouw vriend zijnde) thuis niet echt de broek aan heeft. De vraag dus of dit waar is ;d?

Volgende vraag: speelde je actief Grepo voordat je gamemod werd?

Uthisha

Gamemoderator
Forumleiding
Uthisha plz.
Ik bedoelde natuurlijk niet dat jij binnen het team een grotere stem zou hebben dan andere teamleden, ik doelde erop dat het schijnt dat Kroenuh (jouw vriend zijnde) thuis niet echt de broek aan heeft. De vraag dus of dit waar is ;d?
Ik heb geen verstand of inzicht van of Kroenuh thuis voornamelijk wel of niet broeken draagt. Verder is de insteek van je vraag al eens eerder aangehaald in dit topic als ik me niet vergis. Ik zie niet in waarom we daar nu (weer) over moeten beginnen!

Volgende vraag: speelde je actief Grepo voordat je gamemod werd?
Ja, maar ondertussen wel een stuk intensiever nu ik flink wat steden heb en wat meer vuurkracht heb, zegmaar. :D

DarkerThanBlood

Gast
Uthisha, vraagje voor je. Hoe hebben jij en Kroenuh elkaar ontmoet :eek:?

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Om het topic maar weer de richting op te brengen waar het voor bedoelt is (en ik niet creatief ben met vragen):
Wat zou jij je guilty pleasure noemen?:eek:

Uthisha

Gamemoderator
Forumleiding
Om het topic maar weer de richting op te brengen waar het voor bedoelt is (en ik niet creatief ben met vragen):
Wat zou jij je guilty pleasure noemen?:eek:
Mijn college Artifex noemde GTST kijken zijn guilty pleasure en gezien ik dit ook kijk........................... :p

Rutger101

Gast
Hou jij wel van koffie? We hebben straks toch niet de situatie waarin jij wel koffie drinkt en Kroenuh niet ;d?

Uthisha

Gamemoderator
Forumleiding
Hou jij wel van koffie? We hebben straks toch niet de situatie waarin jij wel koffie drinkt en Kroenuh niet ;d?
Ik lust wel koffie, maar ik drink het bijna nooit meer. Sinds een jaar hebben wij een nieuw koffieapparaat in huis die de koffiebonen zelf maalt. Dit geeft zo'n sterke koffie en dat vind ik dan weer niet lekker. Doe mij maar gewoon Senseo!

Ik lust wel koffie, maar ik drink het bijna nooit meer. Sinds een jaar hebben wij een nieuw koffieapparaat in huis die de koffiebonen zelf maalt. Dit geeft zo'n sterke koffie en dat vind ik dan weer niet lekker. Doe mij maar gewoon Senseo!
Mag aannemen dat je de sterkte van de koffie in de automaat gewoon kunt regelen, is bij ons in elk geval wel een optie. En uiteraard ligt de sterkte ook veel aan de bonen die gebruikt worden. Zo wordt er bij alleen de bonen met mokka smaak gebruikt, is wat milder van smaak.

Mag aannemen dat je de sterkte van de koffie in de automaat gewoon kunt regelen, is bij ons in elk geval wel een optie. En uiteraard ligt de sterkte ook veel aan de bonen die gebruikt worden. Zo wordt er bij alleen de bonen met mokka smaak gebruikt, is wat milder van smaak.
Interessant, vertel me meer over koffie en zijn soorten sterkte in pm aub.

Uthisha

Gamemoderator
Forumleiding
Dat klopt inderdaad, maar het idee van het apparaat is juist dat de koffie sterker van smaak is door de koffie bonen. Dus dat is voor mij iets te sterk. Misschien dan toch maar de bonen met mokka smaak gebruiken. Bedankt voor de tip!

Interessant, vertel me meer over koffie en zijn soorten sterkte in pm aub.
Is geheel afhankelijk van je automaat, wij zelf hebben een Jura IMPRESSA C60 staan. Bij deze automaat kan ik tijdens de afgifte de sterkte van de koffie regelen maar ook de hoeveelheid koffie die in het kopje moet komen. Zelf drink ik nagenoeg geen koffie meer ivm serieuze maagproblemen. Hier in huis drinken ze Douwe Egberts koffie met mokka smaak, deze koffieboon gebruiken we ook voor het maken van cappuccino of een Latte Macchiato .

Dat klopt inderdaad, maar het idee van het apparaat is juist dat de koffie sterker van smaak is door de koffie bonen. Dus dat is voor mij iets te sterk. Misschien dan toch maar de bonen met mokka smaak gebruiken. Bedankt voor de tip!
Klopt Utisha, dat heeft veel te maken met de bonen. Voor de meeste koffiemachines worden espresso bonen gebruikt. In tegenstelling tot de sterke smaakt zit er in dit soort koffie minder cafeïne dan in gewone filter maling koffie. Bij een filter maling koffie staat het water namelijk langer op de koffie waardoor het meer cafeïne eruit kan trekken.

Stel je krijgt 2 euro, je moet deze uitgeven aan iets. Het mag ook minder dan 2 euro zijn, maar niet meer dan 2 euro.
Aan wat zou je je 2 euro uitgeven? En waarom dat?

Uthisha

Gamemoderator
Forumleiding
Stel je krijgt 2 euro, je moet deze uitgeven aan iets. Het mag ook minder dan 2 euro zijn, maar niet meer dan 2 euro.
Aan wat zou je je 2 euro uitgeven? En waarom dat?
Pfoe, dat is een goede vraag.. Ik hou enorm van shoppen, maar dat valt niet mee voor €2,- :eek: Dus ik denk dat ik dan maar voor een ijsje ga met dit warme weer!