• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Vakantie modus

Ik zou graag zien dat de vm apart per wereld geregeld zou kunnen worden. De vm zoals nu is veel te veel van het goede en is ook niet sportief.
Bij vakantie modus per wereld kan je kiezen of je nog op een andere wereld blijft spelen. Het kan zijn als je op meerdere werelden speelt je door omstandigheden maar tijd hebt om op een wereld te kunnen spelen. Nu ben je genoodzaakt om alles stop te zetten of niets.Ik zie graag dat er een keus komt per wereld.

DeletedUser21980

Gast
Het zou eventueel wel in het beleid van Innogames kunnen passen.

Je kan VM activeren per wereld, je hebt 42 dagen in totaal en iedere wereld die in VM is verbruikt dagen.

Heb je 5 werelden in VM, dan verbruik je 5 dagen per dag. :)

Dan verdient Inno weer wat meer wil je een langere tijd in VM.
smiley-emoticons-biggrin.gif

Het zou eventueel wel in het beleid van Innogames kunnen passen.

Je kan VM activeren per wereld, je hebt 42 dagen in totaal en iedere wereld die in VM is verbruikt dagen.

Heb je 5 werelden in VM, dan verbruik je 5 dagen per dag. :)

Dan verdient Inno weer wat meer wil je een langere tijd in VM.
smiley-emoticons-biggrin.gif
het gaat mij niet er om als je onder druk staat maar het in rl drukker hebt dan normaal. en stel dat je op drie werelden speelt dan zou je er een of twee voor een bepaaalde tijd kunnen afsluiten , zelfde voorwaarden als er nu zijn. Het is dus geen grapje zoals er iemand zei. Waarom niet apart. het is net zo normaal als nu alles tegelijk, misschien nog wel normaler

DeletedUser25952

Gast
easy, je ziet vaak als er een alliantie hoort dat er een MA op je gepland word gaan de helft in vm dat is misbruik van maken.
als ze dit toevoegen kunnen ze op een andere wereld wel spelen

Ik vind dat je na 48uur gewoon weg maar kunnen verdedigen, die andere dag dan zou mogen kunnen annuleren. Had me in de VM modus gezet maar door nieuw te zijn en niet voldoende of alles te hebben gelezen moet ik nu een dag wachten. Na 48 niet kunnen annuleren vind ik dat je al genoeg in het nadeel bent!

Bovenaan