• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag vakantie

DeletedUser25537

Gast
Hallo mensen,

Aangezien de vakantieperiode is begonnen had ik een vraag.
Mijn neefje is op vakantie en heeft mij gevraagd om zijn account te onderhouden, omdat ik niet wist hoelang ik de vakantiemodus in kon zetten. Heb ik dit dus gedaan alleen op dezelfde computer/netwerkverbinding als mijn account.
Daarnaast liggen onze steden op hetzelfde eiland. Ik ondersteun (grondstoffen en eenheden) het account niet met mijn account.
Daarom is mijn vraag ook of dit complicaties op kan leveren. Zo Ja, welke? En hoe ik dit verkomen kan?
 
Probleem voorkomen is al niet meer mogelijk. Je mag gewoon je account niet delen, je mag ook niet meer als 1 account hebben op een speelwereld.
Wat je nu dus doet is in strijd met de regels.

Vakantiemodus is hiervoor binnen het spel, deze is 42 dagen maximaal. Ingangsdatum en hoeveel dagen er nog zijn kun je zien via instellingen, vakantiemodus.
 

DeletedUser25537

Gast
Het account staat nu al in de vakantie modus, ik heb dit account maar drie dagen gebruikt. Als mijn neefje over drie weken het wachtwoord nou veranderd. Dan heb ik toch geen twee accounts.
 
Bovenaan