• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Vakantiemodus

DeletedUser

Gast
Ik kom zojuist terug van een trip van 6 dagen naar New York. Ik ging op zaterdag weg en stelde op donderdag de vakantiemodus in. Ik kom terug en zie dat mijn halve vuurvloot kapot is, aangevallen terwijl de vakantiemodus actief zou moeten zijn. Op de beta van grepolis 2.0 ben ik zelfs al mijn steden kwijt geraakt in die periode. Waarom werkt in hemelsnaam de vakantiemodus niet bij mij, terwijl ik het juist heb ingesteld? En waarom spelen er in hemelsnaam zulke losers op grepolis die alleen maar een stad kunnen pakken wanneer ze weten dat de ander op vakantie is? :rolleyes:
 

DeletedUser

Gast
AW: Vakantiemodus

das best wel irritant... support indienen lijkt me :O

Heb ik gedaan, hopelijk krijg ik spoedig enige uitleg. Dit vind ik persoonlijk belachelijk en nogal onsportief van degene die steden van mij aanvallen/overnemen, terwijl ze weten dat ik op vakantie ben. Hoe sneu moet je wezen om alleen op die manier iemands steden te kunnen pakken.
 

DeletedUser

Gast
AW: Vakantiemodus

Heb ik gedaan, hopelijk krijg ik spoedig enige uitleg. Dit vind ik persoonlijk belachelijk en nogal onsportief van degene die steden van mij aanvallen/overnemen, terwijl ze weten dat ik op vakantie ben. Hoe sneu moet je wezen om alleen op die manier iemands steden te kunnen pakken.

dat is voor sommige mensen de enige manier om uberhaud steden te krijgen...
 

DeletedUser

Gast
AW: Vakantiemodus

Helaas kan ik niets voor je betekenen, je speelt waarschijnlijk op een andere wereld en ik mag pas dingen na gaan kijken als er een officiële support ticket voor geopend is. Helaas moet je nog even geduld hebben totdat één van de Game-Moderators van jouw wereld online is.
 

DeletedUser

Gast
AW: Vakantiemodus

dat is voor sommige mensen de enige manier om uberhaud steden te krijgen...

ik heb mijn tweede stad op zeta en die mogt ik veroveren
een een vriende van mij mocht op delta een hele goede veroveren die ondersteunden al zijn man aan hem en dan kan je makkelijk iemand veroveren
:)
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Vakantiemodus

Voordat ik in vamo ging, heb ik de regels goed doorgenomen, en weet dus dat IK niet mag aanvallen, maar wel aangevallen kan worden de eerste 48 uur. Daar heb ik ook begrip voor anders ga je iedere x in vamo als je een aanval krijgt.

Maar nu is het geval dat ik in die 48 uur bezet ben geworden, om 5.50 uur (was anders ook gebeurt).. Ik wil proberen om mijn stad uit de bezetting te krijgen, maar mag MEZELF ook niet aanvallen, dus eigenlijk zeggen jullie dan gewoon, geef je stad maar op, had je maar niet in VAMO moeten gaan, dat vind ik niet fair. Maar goed die stad was/ben ik dus kwijt.. Nu weet de "vijand" dat ik in VAMO zit, en wordt er diezelfde dag nog een kolo op me afgestuurd, het enige wat ik kan doen is mezelf ondersteunen, maar niet aanvallen.. Dus als die kolo doorkomt ben ik ook die stad kwijt terwijl ik 240 VS heb liggen in een andere stad en mezelf dus nog vrij kan spelen.. Gelukkig heb ik een goede alli die me nog op tijd konden ondersteunen, en mij nog wel mogen aanvallen, dus ik heb die stad kunnen behouden..

Maar als je dus maar 2 steden hebt, en je stad wordt bezet in die 48 uur, niemand van je alli is er om je te helpen, je tweede stad is een Vuurstad.. Dan heb je gewoon pech, en ben je je stad kwijt omdat je JEZELF NIET MAG AANVALLEN.. Dan heb je geen zin om nog verder te gaan spelen na je VAMO.. En ik neem aan dat dat niet is wat Grepolis (innogames) wil.. Het is een gratis game, maar toch verdienen jullie eraan, ook aan de kleine spelers, want die trekken weer andere spelers aan..

Dus wat eigenlijk mijn vraag is.. kan dat niet verandert worden.. dat je jezelf wel mag aanvallen in de 48 uur voor af gaande aan je VAMO.. dan krijg je een eerlijke kans om jezelf te verdedigen en of vrij te spelen na bezetting..

Graag feedback hierover door een Game moderator

alvast bedankt ;)
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Vakantiemodus

Dit zou idd veranderd moeten worden, misschien dat je het op het ideenforum kan posten?
 

DeletedUser12493

Gast
Re: AW: Vakantiemodus

Voordat ik in vamo ging, heb ik de regels goed doorgenomen, en weet dus dat IK niet mag aanvallen, maar wel aangevallen kan worden de eerste 48 uur. Daar heb ik ook begrip voor anders ga je iedere x in vamo als je een aanval krijgt.

Maar nu is het geval dat ik in die 48 uur bezet ben geworden, om 5.50 uur (was anders ook gebeurt).. Ik wil proberen om mijn stad uit de bezetting te krijgen, maar mag MEZELF ook niet aanvallen, dus eigenlijk zeggen jullie dan gewoon, geef je stad maar op, had je maar niet in VAMO moeten gaan, dat vind ik niet fair. Maar goed die stad was/ben ik dus kwijt.. Nu weet de "vijand" dat ik in VAMO zit, en wordt er diezelfde dag nog een kolo op me afgestuurd, het enige wat ik kan doen is mezelf ondersteunen, maar niet aanvallen.. Dus als die kolo doorkomt ben ik ook die stad kwijt terwijl ik 240 VS heb liggen in een andere stad en mezelf dus nog vrij kan spelen.. Gelukkig heb ik een goede alli die me nog op tijd konden ondersteunen, en mij nog wel mogen aanvallen, dus ik heb die stad kunnen behouden..

Maar als je dus maar 2 steden hebt, en je stad wordt bezet in die 48 uur, niemand van je alli is er om je te helpen, je tweede stad is een Vuurstad.. Dan heb je gewoon pech, en ben je je stad kwijt omdat je JEZELF NIET MAG AANVALLEN.. Dan heb je geen zin om nog verder te gaan spelen na je VAMO.. En ik neem aan dat dat niet is wat Grepolis (innogames) wil.. Het is een gratis game, maar toch verdienen jullie eraan, ook aan de kleine spelers, want die trekken weer andere spelers aan..

Dus wat eigenlijk mijn vraag is.. kan dat niet verandert worden.. dat je jezelf wel mag aanvallen in de 48 uur voor af gaande aan je VAMO.. dan krijg je een eerlijke kans om jezelf te verdedigen en of vrij te spelen na bezetting..

Graag feedback hierover door een Game moderator

alvast bedankt ;)


De bedoeling van de vakantiemodus is inderdaad, het tegen gaan van mensen die aanvallen willen onderduiken.
Dit kwam voor dat het nieuwe opstand systeem er was, blijkbaar heeft niemand hier nog over geklaagd want dit is de eerste keer dat ik dit lees.

Ikzelf heb dat ook al meegemaakt, maar op voorhand wist ik dat als ik geen hulp in roep, ik gemakkelijk steden kan verliezen. Dus de enige oplossing tot dat dit idee word goedgekeurd en eventueel word aangepast kun je enkel je alli verwittigen en dit proberen te voorkomen met OS van hen.
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Vakantiemodus

Heb ik gedaan, hopelijk krijg ik spoedig enige uitleg. Dit vind ik persoonlijk belachelijk en nogal onsportief van degene die steden van mij aanvallen/overnemen, terwijl ze weten dat ik op vakantie ben. Hoe sneu moet je wezen om alleen op die manier iemands steden te kunnen pakken.

daar heb je gelijk in dat is best triest
 
Bovenaan