• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

valsspelen

jeangenie

Harpij
Indien een topspeler van een wereld een ban krijgt vanwege iets dat dus niet mag. Er is een grote kans dat deze speler door zijn valsspelen groot is geworden en zijn grootte heeft gezorgd dat hij/zij de wereld wint.
Dit zou niet moeten kunnen . Die speler en zijn alliantie hebben voordeel verkregen van zijn 'valsspelen'.
Ik ben van mening dat dit teruggedraaid dient te worden.
 

jeangenie

Harpij
Ik snap niet dat niemand reageert. Iedere speler die niet in die alliantie zit is benadeeld.Heeft wellicht geld in het spel gestoken en nu blijkt dat speler: E.....10 de boel belazert heeft en daardoor samen met zijn alliantie die wereld gaat winnen. Vind iedereen dat normaal? En support mensen ook jullie reageren niet. Dat is toch ook niet normaal.
 

Egelman

Boogschutter
Ik snap niet dat niemand reageert. Iedere speler die niet in die alliantie zit is benadeeld.Heeft wellicht geld in het spel gestoken en nu blijkt dat speler: E.....10 de boel belazert heeft en daardoor samen met zijn alliantie die wereld gaat winnen. Vind iedereen dat normaal? En support mensen ook jullie reageren niet. Dat is toch ook niet normaal.
hoi jean, dit is toch bij elke ban het zelfde, en dan nog, tis niet dat je zonder dit voorval wel gewonnen had??
 

jeangenie

Harpij
jij wil gewoon niet snappen dat eerlijkheid het langst moet duren. Ik vrees voor jou dat het nog jaren gaat duren voor je dat snapt. als jij het goedvindt dat spelers op deze manier winnen ben je net zo erg.
 

Egelman

Boogschutter
gefeliciteerd, dus jij vind het normaal. weten we nu ook meer van jou. Succes met dit moraal in rl
dont-care-didnt-ask.gif
 

Screeny

Senior Gamemoderator
Grepolis Team
Indien een topspeler van een wereld een ban krijgt vanwege iets dat dus niet mag. Er is een grote kans dat deze speler door zijn valsspelen groot is geworden en zijn grootte heeft gezorgd dat hij/zij de wereld wint.
Dit zou niet moeten kunnen . Die speler en zijn alliantie hebben voordeel verkregen van zijn 'valsspelen'.
Ik ben van mening dat dit teruggedraaid dient te worden.
Het hoeft niet altijd zo te zijn dat een speler door valsspel groot is geworden. Een en ander hangt erg af van de reden waarvoor de speler een schorsing heeft gekregen. Dit soort zaken zit ook opgesloten in de strafrichtlijnen die wij volgen.
 

jeangenie

Harpij
Tuurlijk Screeny, praat het maar weer goed. Het gaat altijd ten koste van andere spelers die het niet doen en jullie laten het gewoon gaan. Dat komt waarschijnlijk ook omdat jullie zelf vaak in die grote winnende allianties zitten. En het begin van jouw opmerking: Het hoeft niet altijd zo te zijn zegt genoeg
En vwb de reactie op zielig nav opmerking van Westerling... Welke speler van een spel gaat de realworld erbij halen om de discussie gaande te houden. dat is inderdaad zielig.
 
Bovenaan