• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Veranderen van plaats in een wereld?

DeletedUser

Gast
weten jullie hoe je van plaats veranderd van plaats naar een andere plaats in een wereld.:)

LotteZot
 

DeletedUser

Gast
dat kan op twee manieren:
'1. Je reset je account, dit betekent dat je weer helemaal opnieuw start, en dan vul je bij windrichting de richting in die gewild is. Dit is op korte termijn de snelste. Als jij nu bijvoorbeeld maar een stad heb, van bijv. 2000 punten, is het denk ik beter om te resetten. (dan moet je wel alles opnieuw doen). Als jij meer hebt dan een stad van 8000-9000 punten, lijkt het me het best dat je het volgende doet:

2. Je gaat steden veroveren, op weg naar de andere kant. Ik denk dat je daarvoor een a twee keer moet veroveren, aangezien een kolonisatieschip niet langer dan 48 uur kan varen. (bijvoorbeeld, als jij in Oceaan 24 begint, en je wilt naar 64, dan moet je eerst een stad in oceaan 44 veroveren, en dan eentje op de grens van 64). Dit kan wel eventjes duren, dus weeg af.
 

DeletedUser28881

Gast
Weet iemand of het ook mogelijk is om in de app te resetten?
Ik kan het daar bij de instellingen niet vinden :confused:
 
Bovenaan