• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Verdedigen

DeletedUser

Gast
Lieve allemaal,

Dit zal vast al tig keer ter spraken zijn gekomen,
maar hoe kan je het best verdedigen?
Ik ben net nieuw in dit spel, en wordt nu aangevallen :(
Ik snap niet waarom... ik heb hem nooit aangevallen, en hij is in punten aantal onder mij..

:confused: weet iemand waarom? ivm moraal misschien? ik zit in wereld Delta.

Dus bij deze annihilator als je dit leest...
Waarom val jij mij aan??

8-) straks mijn beurt...
 

DeletedUser

Gast
AW: Verdedigen

Dodgen is altijd handig bij massa-attacks. Daarnaast een hoge muur is handig en een toren ook.

Grepolis is een oorlogsspel, dus aanvallen hoort erbij. Moraal is niet actief op Delta, dus dat is hier niet van toepassing. Hij farmt je waarschijnlijk voor grondstoffen
 

DeletedUser

Gast
AW: Verdedigen

Dodgen is altijd handig bij massa-attacks. Daarnaast een hoge muur is handig en een toren ook.

Grepolis is een oorlogsspel, dus aanvallen hoort erbij. Moraal is niet actief op Delta, dus dat is hier niet van toepassing. Hij farmt je waarschijnlijk voor grondstoffen

:p not faire...
Ik had zelfs iedereen een berichtje gestuurd dat ze langs mochten komen voor een suikerkopje,.. niet om mijn stad te plunderen!

;) straks plunder ik zijn stad.
maarja ik ben een lief persoon.. :p
 

DeletedUser6513

Gast
AW: Verdedigen

dat is aanvallend spelen chiichii
als je op het begin al de spelers op je eiland aanvalt zijn ze later geen bedrijging meer.
er blijven er van een eiland met 20 man toch altijd maar 5 ofzo over
 

DeletedUser6728

Gast
Re: AW: Verdedigen

:p not faire...
Ik had zelfs iedereen een berichtje gestuurd dat ze langs mochten komen voor een suikerkopje,.. niet om mijn stad te plunderen!

;) straks plunder ik zijn stad.
maarja ik ben een lief persoon.. :p

Beetje hypocriet niet waar?
 
Bovenaan