• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Verdediging stad

Armand0

Manticore
Doe je grot op 1. Heb in een regio meestal 1 stad grot 10, rest 0 of 1. In die grot stop ik al mn zilver en doe ik spionages, scheelt 6 inwoners tussen grot 10 en 1 en als grot 0 is dan scheelt dat 9. Daarnaast hoef je spionage niet te onderzoeken dus kan je aca weer level lager wat ook weer 3 inwoners scheelt dus kan je senaat ook van 9 naar 10 wat dan ook weer 5 inwoners scheelt

Kan je doen, kost wat meer moeite ivm zilver rondsturen, ik heb liever zoveel mogelijk grotjes op 10 en goed gevuld. Persoonlijk vind ik het de besparing van die 14 inwoners de extra moeite niet waard, zeker niet als je al >300 inwoners op andere plekken heb bespaard die nauwelijks/geen gedoe opleveren
smiley_emoticons_smilenew.gif
 
Bovenaan