• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Verdwijnen van steden

DeletedUser29611

Gast
Ik heb begrepen dat steden na 30 dagen in spooksteden veranderen en dan uiteindelijk verdwijnen, maar ik merk dat steden van 175 net na het stichten al na een aantal dagen verwijnen, zonder eerst een spookstad te worden.

Hoe zit dit? En hoe lang duurt het voor hij verdwijnt?
 

DeletedUser29138

Gast
Indien een speler op een wereld start maar niet groeit (De stad blijft dus 175 punten) dan zal de stad na 48u verdwijnen.
 

DeletedUser29205

Gast
Ik heb begrepen dat steden na 30 dagen in spooksteden veranderen en dan uiteindelijk verdwijnen, maar ik merk dat steden van 175 net na het stichten al na een aantal dagen verwijnen, zonder eerst een spookstad te worden.

Hoe zit dit? En hoe lang duurt het voor hij verdwijnt?

het antwoord van @The Exalted One is juist.
Maar de aanvulling hierop is grotere steden verdwijnen pas na 30 dagen nadat de bestuurders zijn uitgevallen
 

DeletedUser23875

Gast
48 uur bij 175 punten klopt niet meer, enig idee hoeveel het nu is?
 

DeletedUser29602

Gast
Zijn er bepaalde tijden waarop deze accouns worden verwijderd? En is alleen de kaart refreshen genoeg?
 

DeletedUser29138

Gast
Deze worden tijdens de nachtupdate verwijderd. Dit kan variëren van uur, als ik me niet vergis ergens tussen 2 en 4 uur.
 
Bovenaan