• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Verhuizing naar nieuwe forumsoftware

DeletedUser

Gast
Ik snap dat het wennen is enzo dit nieuwe gedoe, maar sorry het is echt spuug lelijk gewoon :) Zoveel werk en dan is dit het resultaat? Ik vond het oude forum ook veel overzichtelijker, maar het kan ook aan mij liggen hoor ;)
 

DeletedUser22289

Gast
Ik snap dat het wennen is enzo dit nieuwe gedoe, maar sorry het is echt spuug lelijk gewoon :) Zoveel werk en dan is dit het resultaat? Ik vond het oude forum ook veel overzichtelijker, maar het kan ook aan mij liggen hoor ;)

Aangezien meerdere mensen dit aangeven denk ik niet dat het aan jou zal liggen ;)
 

DeletedUser26986

Gast
is ff wennen dit xD
kan die onderste blauwe balk niet helemaal bovenaan?
 

DeletedUser6663

Gast
yUtpmZk.jpg

Als je die knop indrukt krijg je een foutmelding:
Je hebt geen permissie om deze pagina te bekijken of deze actie uit te voeren.

Verder ziet de header er wel goed uit, het deel eronder is alleen een beetje kaal...
 

Armand0

Manticore
Oef even wennen nog! :) Ben er nog niet zo uit welke topics ik nog niet gelezen heb e.d., dat kan wel duidelijker denk ik (blauwe vlaggetjes op oude forum)

Inmiddels achtergekomen, de achtergrond kleur van de G van threads/topics verandert wanneer je alles gelezen hebt.

Wanneer je 2 keer klikte op de blauwe vlaggetjes markeerde je alles als gelezen op het oude forum.

Kan dit ook hier gebeuren? 2x dubbelklik op de G en alles staat als gelezen gemarkeerd? Of is er al een "markeer alles als gelezen" mogelijkheid en zie ik deze over het hoofd?
 

DeletedUser10470

Gast
yUtpmZk.jpg

Als je die knop indrukt krijg je een foutmelding:
Je hebt geen permissie om deze pagina te bekijken of deze actie uit te voeren.

Verder ziet de header er wel goed uit, het deel eronder is alleen een beetje kaal...
Fixed :)

Leesbaar op alle apparaten. Ik zie, handig...
Probleempje is dat wij daar niet echt bij kunnen. Er staan teveel links op voor op een mobiel maar normaal zou die automatisch moeten inklappen.
 

AriChibi

Hydra
Ik vind het stiekem zeg maar afgrijselijk. Kan het geel niet wat donkerder zoals op het vorige forum? Ik heb het gevoel dat ik huil, maar nu ik over mijn wangen veeg en naar de rug van mijn hand kijk, constateer ik dat ik uit mijn ogen bloed.

Groetjes :rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:
 

DeletedUser22289

Gast
Momenteel is bij "Fouten, Bugs & problemen" een nieuwe melding en bevestigd beide in dezelfde kleur (rood), naar mijn mening zou het overzichtelijker zijn mocht er voor de nieuwe meldingen een andere kleur worden gebruikt. Voorheen was dit geel als ik me niet vergis?

7ea27c2aad6ea9b02c540619b9e5e299.png
 

AriChibi

Hydra
Momenteel is bij "Fouten, Bugs & problemen" een nieuwe melding en bevestigd beide in dezelfde kleur (rood), naar mijn mening zou het overzichtelijker zijn mocht er voor de nieuwe meldingen een andere kleur worden gebruikt. Voorheen was dit geel als ik me niet vergis?

7ea27c2aad6ea9b02c540619b9e5e299.png

Dat komt omdat het hele forum nu geel is, slimpie
 

DeletedUser26399

Gast
Donkerder zou idd beter zijn, of andere kleur, de titel gaar van zwart (bij ongelezen) naar grijs (bij gelezen
 

DeletedUser

Gast
Ik zie ook voordelen aan het nieuwe forum, dus als sommige irritatiepunten worden weggenomen, valt het uiteindelijk allemaal wel mee denk ik. Hier enkele suggesties ter verbetering:

- Er moet nu steeds veel naar beneden gescrolld worden. Als je bijvoorbeeld in een subforum bent, kun je nu alleen nog maar de bovenste drie topics zien als je niet naar beneden scrollt. Dat is deels omdat de dingen nu groter zijn en er dus minder op een scherm past, maar dit ligt ook voor een groot deel aan het plaatje van Grepolis (met Zeus en de Griekse stad) bovenaan. Mijn suggestie is om dit plaatje ofwel kleiner te maken ofwel te verwijderen, en daarvoor in de plaats een Grieks achtergrondthema aan te brengen, zoals ook bij het oude forum het geval was. Alle ruimte die nu dondergeel is kan best gevuld worden met iets wat het thema van Grepolis aangeeft.
- Als je iemand quote, kon men vroeger naar die quote toespringen door op een pijltje in die quote te klikken. Die optie moet terugkomen!
- Als je op je mobiel zit, moet er een optie zijn om de blauwe balk onderaan in te klappen. Die is namelijk irritant groot.

Ik heb ook wat bugs gevonden, maar die plaats ik wel in het forumdeel dat daarvoor is bedoeld.
 

DeletedUser27080

Gast
Waar zijn de statusupdates naartoe? Of heb ik weer wat gemist?
 

Arsenal

Quality Assurance
Grepolis Team
Momenteel is bij "Fouten, Bugs & problemen" een nieuwe melding en bevestigd beide in dezelfde kleur (rood), naar mijn mening zou het overzichtelijker zijn mocht er voor de nieuwe meldingen een andere kleur worden gebruikt. Voorheen was dit geel als ik me niet vergis?

7ea27c2aad6ea9b02c540619b9e5e299.png
Voorheen werden nieuwe meldingen met de kleur grijs weergegeven, het zou inderdaad beter zijn dat weer terug te zetten zoals voorheen.
 
Bovenaan