DeletedUser27151
Gast
Hier de reden, ze zijn uitgeschakeld, vond het een van de pluspuntjes
Thnx!
Hier de reden, ze zijn uitgeschakeld, vond het een van de pluspuntjes
Waar zijn die troffeepunten goed voor?
Die zijn momenteel nog uitgeschakeld. Komt beetje overeen met de bolletjes die we voorheen hadden, maar dan met titels als 'bekend forumlid' wanneer je een x-aantal troffeepunten hebt weten te bemachtigen. Wellicht dat we dit in de toekomst inschakelen, maar dat heeft momenteel geen prioriteit.Om noobs zoals ik te achterhalen van hun noobheid
Ik vind dit forum wel oké. Eerst vond ik het gewoon barslecht, maar buiten de lay-out vind ik het best wel oké. De oude lay out gecombineerd met de nieuwe functies en gebruiksvriendelijkheid en dan is het perfect.![]()
De persoon die de lay-out en het design gedacht heeft kan denk ik beter een andere baan gaan zoeken, zelden zo'n onoverzichtelijk forum gezien. Ik erger me ook mateloos aan die vreselijke blauwe balk onderaan.
Deze 'forumverhuizing' is in mijn ogen één grote faal geweest.
Juist veel fijner met die meldingen enz
Grepostats staat los van Grepolis en dit forum. De domeinnaam van die site is helaas verlopen.Heb nu weer hetzelfde probleem, Domain has expired- renewal instructions.
Wil ik net even de statistieken bekijken, kan ik er nier meer in![]()
Grepostats wordt onderhouden door een externe partij waar wij helaas geen invloed op kunnen uitoefenen. Wij hopen eveneens dat deze partij de website binnenkort weer in de lucht gooit. Dit heeft echter dus vrij weinig met het algemeen forum te maken.