• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Verhuizing naar nieuwe forumsoftware

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Om noobs zoals ik te achterhalen van hun noobheid
Die zijn momenteel nog uitgeschakeld. Komt beetje overeen met de bolletjes die we voorheen hadden, maar dan met titels als 'bekend forumlid' wanneer je een x-aantal troffeepunten hebt weten te bemachtigen. Wellicht dat we dit in de toekomst inschakelen, maar dat heeft momenteel geen prioriteit.
 

DeletedUser13380

Gast
Ik vind dit forum wel oké. Eerst vond ik het gewoon barslecht, maar buiten de lay-out vind ik het best wel oké. De oude lay out gecombineerd met de nieuwe functies en gebruiksvriendelijkheid en dan is het perfect. ;)
 

DeletedUser26399

Gast
Ik vind dit forum wel oké. Eerst vond ik het gewoon barslecht, maar buiten de lay-out vind ik het best wel oké. De oude lay out gecombineerd met de nieuwe functies en gebruiksvriendelijkheid en dan is het perfect. ;)

is idd waar, hoop dat achtergrond nog word aangepast
 

DeletedUser18363

Gast
De persoon die de lay-out en het design gedacht heeft kan denk ik beter een andere baan gaan zoeken, zelden zo'n onoverzichtelijk forum gezien. Ik erger me ook mateloos aan die vreselijke blauwe balk onderaan.
Deze 'forumverhuizing' is in mijn ogen één grote faal geweest.
 

DeletedUser18702

Gast
Topics op werelden waar niet meer gespeeld worden niet meer beschikbaar?
 

Genius0615

Erinys
De persoon die de lay-out en het design gedacht heeft kan denk ik beter een andere baan gaan zoeken, zelden zo'n onoverzichtelijk forum gezien. Ik erger me ook mateloos aan die vreselijke blauwe balk onderaan.
Deze 'forumverhuizing' is in mijn ogen één grote faal geweest.

Eens met dit.
 

Armand0

Manticore
Het is even wennen, maar dan werkt het prima hoor. Alhoewel mijn voorkeur toch ook bij het oude forum ligt, was wat simpeler, maar dit werkt ook redelijk!
 

DeletedUser17491

Gast
Heb nu weer hetzelfde probleem, Domain has expired- renewal instructions.
Wil ik net even de statistieken bekijken, kan ik er nier meer in :(
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Grepostats wordt onderhouden door een externe partij waar wij helaas geen invloed op kunnen uitoefenen. Wij hopen eveneens dat deze partij de website binnenkort weer in de lucht gooit. Dit heeft echter dus vrij weinig met het algemeen forum te maken.
 

DeletedUser25853

Gast
Grepostats wordt onderhouden door een externe partij waar wij helaas geen invloed op kunnen uitoefenen. Wij hopen eveneens dat deze partij de website binnenkort weer in de lucht gooit. Dit heeft echter dus vrij weinig met het algemeen forum te maken.

op de oude website stond deze wel geintregeert hier vondt ik hem nog eens niet terug het behoor tot een onderdeel van grepolis dus vindt dat ze er bij innogames wel achter aan mogen zitten extern of niet .
 
Bovenaan