• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Verhuizing naar nieuwe forumsoftware

DeletedUser24830

Gast
op de oude website stond deze wel geintregeert hier vondt ik hem nog eens niet terug het behoor tot een onderdeel van grepolis dus vindt dat ze er bij innogames wel achter aan mogen zitten extern of niet .

Daar ben ik het volledig mee eens. Het gebruik van Grepostats is een vast onderdeel sind ik zelf Grepolis speel (start in 2011 op ETA). Ik ben het ook eens met de kritiek op dit algemeen forum, hoewel het ook respectloos overkomt tegenover de forum moderators die hier jarenlang hun uiterste best doen ben ik al lang afgehaakt, ik vind ik de discussies vaak niet lezenswaardig. Het voortdurend lezen/volgen van de topics oop het AF is niet nodig om Grepolis te spelen, de info van grepostats is aanzienlijk nuttiger.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Je kan niet meer zien of iemand verbannen is. Is hier een reden voor of is dit niet doelbewust gedaan? Hoe dat ook is het vrij vervelend en dom. Gaarne uitleg.
 

DeletedUser9104

Gast
Je kan niet meer zien of iemand verbannen is. Is hier een reden voor of is dit niet doelbewust gedaan? Hoe dat ook is het vrij vervelend en dom. Gaarne uitleg.

Euhm....
3d899af95c194977836b54b1f1fb121e.png


En waarschijnlijk wat Salerno zegt. Voorlopig hoef je geen antwoord te verwachten. Het schijnt dat support aanvraag doen sneller is.
 

DeletedUser23442

Gast
Euhm....
3d899af95c194977836b54b1f1fb121e.png


En waarschijnlijk wat Salerno zegt. Voorlopig hoef je geen antwoord te verwachten. Het schijnt dat support aanvraag doen sneller is.

Niet dat ik er over ga of de achtergrond van weet, maar het klopt wel wat Rabbid zegt.
Je ziet het niet meer als iemand tijdelijk verbannen is.
De reden dat je het bij oa Rutger wel ziet is omdat het daar om een permaban gaat.

Waarom dit zo gekozen/veranderd is weet ik verder ook niet, daarvoor zal je op antwoord van een forummod moeten wachten
 

DeletedUser10470

Gast
Dit hebben we inderdaad vernomen (3 dagen geleden) en ligt bij InnoGames. Wij kunnen dit helaas niet aanpassen.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
En is er een reden waarom dit is doorgevoerd?
Waarom dan niet een algemeen topic waar de mensen in staan die tijdelijk geband zijn?

Want het is heel hinderlijk als je iemand nodig hebt, en die blijkt verbannen te zijn. Dan kan je wel 3 dagen wachten tot je antwoord krijgt D:
 

DeletedUser18363

Gast
Wij wachten ondertussen al 2 weken op een antwoord. Hallo mods, leven jullie nog?
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
En is er een reden waarom dit is doorgevoerd?
Waarom dan niet een algemeen topic waar de mensen in staan die tijdelijk geband zijn?

Want het is heel hinderlijk als je iemand nodig hebt, en die blijkt verbannen te zijn. Dan kan je wel 3 dagen wachten tot je antwoord krijgt D:
Dit is niet doelbewust gedaan en ook geen instelling die wij makkelijk kunnen veranderen. Dit betreft namelijk een 'probleem' in de templates van deze forumlay-out. Maar het staat op de lijst om op te lossen. :)
 

DeletedUser26399

Gast
Ik hoop dat ze eens sneller zullen zijn dan een Anakwaboe , binnen 2/3 weken, ik weet het, ik ben een onvoorstelbare hoper
 
Bovenaan