• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

vernieuwen van spelwereld

  • Topicstarter DeletedUser30211
  • Startdatum

DeletedUser30211

Gast
Zo ben het nu zat dit is een spel wat dag en nacht gespeeld word ,dus betekend er zijn ook mensen die nachts ook spelen en overdags bv slapen ,dus als ze wakker worden en er staat op je beeld spel vernieuwen,word je niet blij als je dat doet en je ziet overal is shit happened .
Dus geachte dames en heren innogames,doe verdomme iedereen een TTA voordat jullie dat doen zodat men weet o ik moet zo vernieuwen en dat niet stiekem gebeurd ,zodat ik al denken moet jullie doen dat extra zodat men veel verliest en extra goud spendeerd.

MVG Tony
 

DeletedUser21632

Gast
precies ja! Ik snap alleen niet wat je zegt.
 

DeletedUser30211

Gast
lol dat iedereen dan vrijspel heeft en jij dat niet meekrijgt omdat je ligt te slapen en niet in je droom van grepo verteld krijgt he opstaan je moet even de spelwereld vernieuwen
 

DeletedUser30211

Gast
snap jou niet eerst zeg je ,precies ja,en dan zeg je ik snap alleen niet wat je zegt ,lol wie hou je voor de gek
 

DeletedUser26938

Gast
hij bedoeld dat het spel je een aanval moet sturen als ze een update gaan doen, zodat die niet wakker wordt en dan in beeld ziet staan, dat je moet herladen, want ja, daar doet zijn pc een hele dag over blijkbaar
 

DeletedUser30211

Gast
o dusd dat doet die normaal vanzelf als je het niet zelf doet na 10 min kan al te laat zijn ,dus praat niet over een hele dag
 

DeletedUser30211

Gast
blijkbaar begrijpen alleen de inteligente mensen altijd wat ik bedoel ,ja moet toegeven ik moet uitgebreider en precieser het verhaal vertellen zodat iedereen zonder na te denken het kan begrijpen,sorry is idd een slechte eigenschap van mij
 

DeletedUser27417

Gast
Wat een niveau weer hier. Geen wonder dat support niet meer van zich laat horen hier
 

DeletedUser16083

Gast
Je zinnen zijn nu ook niet echt heel duidelijk te lezen noplaying, ms voor het posten eens zelf doorlezen en verbeteren.
Tevens is er altijd nog de app, die een beetje goede speler toch ook aan heeft staan. Pc kan ook om andere redenen in ene uit zijn of weet ik veel wat, je hebt de app dan als backup.
 
Bovenaan