• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Verschillende Awards beloning 7jaar grepolis.

DeletedUser15025

Gast
Hallo.

Ik had een vraagje namelijk:
waar zit het verschil in tussen de beloning die je krijgt voor het 7 jaar bestaan van grepolis?
Ik zelf heb 4x gp en 300% meer gs voor 3 dagen. Maar ik heb ook mensen gezien met alleen 3x gp en ook mensen met alles +6x bouwsnelheid. Weet iemand hoe deze beloningen bepaald worden?

MvG gold-men
 

DeletedUser23528

Gast
Ik heb 4x GP, 50% minder kosten & rekruteringstijd voor 2 dagen en 100% grondstoffenboost voor 3 dagen.
 

svenboy9

Winnaar Adventskalender 2020
Waarschijnlijk is het weer eens compleet random, als "marktonderzoek" voor Innogames.
Oftewel: ze onderzoeken welke beloning het meeste geld zou opbrengen als ze die zouden verkopen.
 

DeletedUser23442

Gast
De hoeveelheid aan beloningen hangt af van hoe oud een account is. De exacte grenzen weet ik niet, maar er zijn 3 mogelijkheden voor beloningen.

De 'minimale' beloning is een goddelijke scherpzinnigheid (x4 gp, 1 dag lang)
Als je account wat langer bestaat krijg je ook nog een verbeterde grondstoffenproductie (+100% voor al je steden, 3 dagen lang)
Als je account nog langer bestaat krijg je ook nog eens een rekruteringsversneller (-50% voor al je steden, 2 dagen lang)
 

DeletedUser26399

Gast
jaar is dus scherpie op een wereld, de wereld waar ie juist goed voor is om weg te smijten, gesnapt, dan maar iedere wereld een andere
 

DeletedUser20701

Gast
Ik speel sinds 2010 en heb op naxos goddelijke scherpzinnigheid en grondstoffenboost.
Alleen op Actium niets ontvangen.
Hoe kan dit?
 
speel al geruime tijd en op mijn 3e acount nu
dus heb ik afhankelijk van mijn speeltijd meer beloning verdiend dan me account nu aangeeft ?
beetje raar ...........
smiley_emoticons_thumbs-down_new.gif
 
Bovenaan