• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Verwisselde Smileys

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
HoiHoi,

Even een misschien banale vraag, maar de smiley's op het AF zijn veranderd.

Vroeger was : D gelijk aan :)
Maar nu is : D gelijk aan :D

Andersom geldt voor : )
Vroeger was : ) gelijk aan :D
Maar nu is : ) gelijk aan :)

Is hier een reden voor?

Groetjes,
Rabbid
 

DeletedUser20232

Gast
Ik denk dat deze shortkeys, juist zijn. Het lijkt mij logischer.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Op zich niet, de :) is eigenlijk veel enger, bijna creepy en op het randje van gestoord. Die past dus beter bij de 'D'.
De : ) lijkt meer normaal en mee te vallen dus het was logisch toen deze vroeger nog de :D was.

En hoe dan ook kan ik het niet aan dat dit verandert en vraag ik me gewoon af waarom (en sinds wanneer)?
 

DeletedUser23442

Gast
Eens met Rabbid dat het andersom logischer zou zijn.

Verder geen idee of dat ooit andersom geweest is, maar als jij het zegt :p
 

DeletedUser20232

Gast
Op zich niet, de :) is eigenlijk veel enger, bijna creepy en op het randje van gestoord. Die past dus beter bij de 'D'.
De : ) lijkt meer normaal en mee te vallen dus het was logisch toen deze vroeger nog de :D was.

En hoe dan ook kan ik het niet aan dat dit verandert en vraag ik me gewoon af waarom (en sinds wanneer)?

Gaat er toch niet om of het er creepy uitziet of niet. Geef mij maar liever die kleinere emoticons.

Als je hard moet lachen knijp je toch ook meer je ogen dicht? Vandaar de ^ ^ oogjes.
 
Bovenaan