• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

VI kerstquiz

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser25546

Gast
Ik was dus bezig met de VI kerstquiz en ik kwam uit een vraag niet: Welke twee voetballers overleden dit jaar(behalve Nanninga en Ghiggia) die scoorde in een WK-finale?

Weet iemand deze vraag?
 

Araluen

Manticore
Als er niet serieus omgegaan kan worden met dit topic zal ik moeten overwegen het topic te sluiten.
Gedraagt u, allen!
 

DeletedUser20542

Gast
Ik ben van mening dat deze vraag niet toepasselijk is op dit forum. Wij zijn geen zoekmachine. Dank u.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Als er niet serieus omgegaan kan worden met dit topic zal ik moeten overwegen het topic te sluiten.
Gedraagt u, allen!

Dus als ik een vraag heb over eender wat? Kan ik die gewoon in het praatcafé gooien, en dit wordt niet als spam gezien? (Ik wil gewoon zeker zijn)
 

Araluen

Manticore
Als er veel vragen gesteld worden wordt het misschien tijd om een algemeen vragentopic te openen. :p
Af en toe een verdwaalde speler met een vraag kan geen kwaad. . .
 

DeletedUser20542

Gast
Als er veel vragen gesteld worden wordt het misschien tijd om een algemeen vragentopic te openen. :p
Af en toe een verdwaalde speler met een vraag kan geen kwaad. . .
Ik vind dit topic misleidend. Ik opende het eerst, en toen dacht ik van hee, tof, iemand organiseert een quiz. Nee hoor, het is zo'n (neem me niet kwalijk) belachelijke vraag van zo'n biggetje dat niet zelf kan researchen oid. Dat hoort hier niet thuis!

Alsof ik hier een topic ga starten 'Welke sokken doe ik vandaag aan?' en dan de mening begin te vragen van het forum.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Welke sokken doe ik vandaag aan?

Gezien de tijd van het jaar zou ik gaan voor een iets donkere kleur van sokken. Het hangt natuurlijk ook een beetje af van de soort broek die je draagt. Op een standaard jeans zou ik opteren voor donkerblauwe sokken, zwarte sokken of donkerrode sokken. Op een iets deftigere broek, met een meer bruine tint, zou ik opteren voor zwarte sokken, of eventueel als je eens gek wilt doen, kunnen gele sokken ook mooi uitkomen. Mocht je een andere kleur van broek aanhebben, laat je het maar weten, dan kan ik je daar misschien ook wel mee helpen.

Groet,
Rabbid
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Beste neusje,

Ik denk helaas dat je moeder een zeer normale en volwassen reactie heeft gegeven. Het is namelijk in deze sociale maatschappij niet acceptabel dat je iets met je moeder hebt. Daarom zou ik je aanraden je pogingen te staken. Gezien je moeder er enerzijds niet op in wilt gaan, gezien de reactie, en het anderzijds helemaal niet acceptabel is in deze maatschappij.

Ik weet dat het moeilijk kan zijn je gevoelens tegen te houden. En dat kan ik ook niet van je verlangen. Maar probeer het toch zo veel mogelijk. Probeer iemand anders te zoeken of je ergens anders op te concentreren. Dat is meestal de beste remedie. Maar als de gevoelens echt diep zitten, weet ik ook wel dat het niet zomaar over ga. Als je moeder duidelijk maakt dat ze echt niet graag heeft dat je jouw avances uitvoert, zou ik je aanraden, ze zo veel mogelijk voor jezelf te houden en niet openbaar te laten blijken. Dan heeft de maatschappij en ook je moeder er zo min mogelijk last van.

Ik hoop dat het je lukt de gevoelens te overwinnen. Mocht je nog meer hulp nodig hebben, vraag gerust om meer tips of uitleg!

Groeten,
Rabbid
Relatie-psycholoog
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Beste Sanhal,

Dat is een zeer diepe vraag. En eigenlijk is het antwoord heel simpel, de plekken waar jij graag bent, de plekken waar jij de dingen doet die je het liefst doet. Daar zul je de mensen tegenkomen die ook graag op die plekken zijn en daar ook graag dingen doen. Zo ontmoet je dus mensen met gelijkaardige interesses. Bij die mensen heb je dan ook procentueel een hogere kans om vriendjes mee te worden.

Mocht je nog advies nodig hebben, dan hoor ik het wel.

Groeten,
Rabbid
Relatie-psycholoog
 

Araluen

Manticore
Ja, nou, dat was het dan weer. De vraag van het topic is beantwoord. Ik denk dat het tijd is om het topic te sluiten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan