• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

VictoryStorm

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie graag voorstellen aan onze alliantie: "VictoryStorm". Deze alliantie heeft zijn debuut gekend in de wereld Farsala en grote dingen bereikt. Jammer genoeg is de alliantie moeten stoppen door een aantal redenen. Maar nu zijn we terug klaar om de zee van Myonia onveilig te maken.
We zijn reeds nog steeds op zoek naar leden.
Sollicitatie kan altijd bij:
TheDutchCrafter
Toine08

Mvg,
VS

Laatst bewerkt:
Heb jullie nog nooit voorbij zien komen op Farsa en ik speel er al sinds het begin. Dus ik betwijfel het succes verhaal

Heb jullie nog nooit voorbij zien komen op Farsa en ik speel er al sinds het begin. Dus ik betwijfel het succes verhaal
Is er wel geweest, ik heb er gezeten. Kreeg net een bericht van de dutchcrafter, echt een toffe kerel of ik nog speelde. Nou dat vraagt me niemand meer, of heeft iemand nog nooit gevraagd nadat ik was gestopt voor langere tijd. Zelfs spelers waarmee we 1e v/d wereld zijn geworden vragen dat niet meer dusja.. Bij VS heb ik veel plezier gehad, alleen we werden na een tijdje afgemaakt, weet alleen niet meer waardoor, tijd geleden haha. Maarja we waren er wel, en je kan niet alles zien deadlysoul. Maarja veel kan ik ook niet geloven dat jij op farsa zat, je bent pas net lid op het forum xD

Dus deadlysoul, neem je woorden maar terug want aan jou hebben we ook niks zo.

Je snijdt jezelf met je opmerking. Dat ik 'net' lid ben op dit forum komt omdat ik de keus heb gemaakt om een nieuw forum account aan te maken, ding ding gaat er een belletje rinkelen?

Ik speel wel degelijk op Farsala, ben er de leider van Black Devils al is die wereld zo dood als maar zijn kan. Dus doe je research voordat je domme opmerkingen gaat maken.

Je snijdt jezelf met je opmerking. Dat ik 'net' lid ben op dit forum komt omdat ik de keus heb gemaakt om een nieuw forum account aan te maken, ding ding gaat er een belletje rinkelen?

Ik speel wel degelijk op Farsala, ben er de leider van Black Devils al is die wereld zo dood als maar zijn kan. Dus doe je research voordat je domme opmerkingen gaat maken.
@deadlysoul praat geen onzin
hij is de baas van fars

Er zijn geen domme opmerkingen, die bestaan niet. Jou opmerking was gewn onzinnig en ik had zin je de grond in te boren. Ik wilde je gewn uit de tent lokken. Voel je toch niet zo aangevallen man. Succes alvast op de aankomende wereld. No hard feelings

Er zijn geen domme opmerkingen, die bestaan niet. Jou opmerking was gewn onzinnig en ik had zin je de grond in te boren. Ik wilde je gewn uit de tent lokken. Voel je toch niet zo aangevallen man. Succes alvast op de aankomende wereld. No hard feelings
Waarom zou die onzinnig zijn? Jij komt met een opmerking waarbij je nul research hebt gedaan. Ik wijs je alleen op de feiten zoals ze zijn meer niet, voel je niet zo aangevallen man dat niemand van jullie bestaan af weet. Neem het je verder niet kwalijk dat je likes probeert te scoren

Waarom zou die onzinnig zijn? Jij komt met een opmerking waarbij je nul research hebt gedaan. Ik wijs je alleen op de feiten zoals ze zijn meer niet, voel je niet zo aangevallen man dat niemand van jullie bestaan af weet. Neem het je verder niet kwalijk dat je likes probeert te scoren

Jij komt nu ook wel met een opmerking die helemaal irrelevant is. We hebben ook nooit gezegd dat iedereen van ons bestaan afwist. Dit topic was letterlijk gemaakt om gewoon wat mensen te vinden voor de ally. Waar dat jullie staan op een wereld die zo dood is als iets bomt ons niks en moet ook niet op dit topic. Als je wat cool wilt doen met je ally kan ik je gerust wel het linkje van top/flop allianties Farsala doorsturen. Aan jou om uit te zoeken of je hem bij flop of top zet....

Mvg,
TDC

Ooh Ooh Ooh wat ben je toch snel op je teentjes getrapt. Het was de bedoeling niet om iedereen een discussie te laten starten om of het nou wel of niet zo is. Het was de bedoeling om spelers te werven, en dat jij ons verhaal niet geloofd boeit me dus vrij weinig aangezien ik er zelf bij ben geweest. Daarnaast als je niks te doen hebt zijn er genoeg andere dingen te doen behalve een een of andere discussie te starten. Je had het ook gewoon kunnen laten bij “ik heb nog nooit van jullie gehoord, en betwijfel dit verhaal” dat was ook genoeg geweest. We weten je mening en alles dus ga je nu lekker ergens anders vervelen!

Ooh Ooh Ooh wat ben je toch snel op je teentjes getrapt. Het was de bedoeling niet om iedereen een discussie te laten starten om of het nou wel of niet zo is. Het was de bedoeling om spelers te werven, en dat jij ons verhaal niet geloofd boeit me dus vrij weinig aangezien ik er zelf bij ben geweest. Daarnaast als je niks te doen hebt zijn er genoeg andere dingen te doen behalve een een of andere discussie te starten. Je had het ook gewoon kunnen laten bij “ik heb nog nooit van jullie gehoord, en betwijfel dit verhaal” dat was ook genoeg geweest. We weten je mening en alles dus ga je nu lekker ergens anders vervelen!
Wie is er nu op zijn teentjes getrapt? ;).