• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Goedgekeurd Vijanden in het alliantieprofiel publiceren

Vind je dit is een goed idee?

• Ja, dit is een goed idee

Stemmen: 21 84,0%
  • Nee, ik zie dit liever niet terug in het spel

Stemmen: 4 16,0%

• Totaal aantal stemmers
    25
  • Enquête gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Voorstel
Het is al mogelijk om bondgenoten al dan niet in het alliantieprofiel te publiceren, dit moet ook mogelijk worden met vijandelijke allianties.

Details
Onder de huidige "Toon bondgenootschapsleden in het profiel" optie in het eigenschappen tabje van een alliantie ook de optie "Toon vijandelijke allianties in het profiel" plaatsen. Ik vind het dan weer niet noodzakelijk om alle leden van de vijandelijke allianties te weergeven, mag wel, maar wat mij betreft is de alliantienaam afdoende.

Misbruikpreventie
Geenszins, hooguit een hele lange lijst van vijandige spelers, vandaar het voorstel om enkel de alliantienamen te plaatsen (eventueel een doorklik mogelijkheid toevoegen).

Plaatjes/voorbeelden
84f50a3c3a64f9816caa7849673fb247.png

Hier dus de genoemde optie invoegen.

Samenvatting
In de huidige situatie lijkt het wel alsof vijanden een (intern) alliantiegeheim moeten zijn. Daar ben ik het niet mee eens, laat ons zelf die keuze maar maken. Ook nog eens leuk voor derden om alliantieverhoudingen op een wereld te volgen, mits ze gepubliceerd worden uiteraard.

Laatste checklist
Is je idee niet al eerder voorgesteld? Heb je de zoekfunctie gebruikt?
Is je idee haalbaar? Brengt het niet een te grote verandering toe aan het spel?

Niet eerder voorgesteld, afgelopen paar jaar elk idee wel langs zien komen. Meer dan haalbaar, uiteraard een revolutionaire verandering, maar speltechnisch natuurlijk geen te grote verandering.

DeletedUser24642

Gast
voor
kan handig zijn met het zoeken van bondgenoten dmv zelfde vijanden en haalt de anonimiteit er een beetje uit mocht men dat willen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan