• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

vm probleem of oplossing

Status
Niet open voor verdere reacties.
Daar ben ik weer eens ook mijn tijd is kostbaar en toch zit ik steeds hier het werk te doen wat eigenlijk innogames hoort te doen,na heb weer werk voor jullie ,neem aan bij zo veel inkomsten zal dat geen probleem zijn programmacodeschrijvers aan het werk te zetten dat dit spel naar ieders tevredenheid op rolletjes loopt en zoveel mogelijk weggelopen spelers terug halen wilt,een aantal ideeën had ik al geopperd.
Hier weer eentje , stel ik wil de vm aanzetten en je op een wereld speelt waar de eindfase begonnen is of binnenkort komt dus de dominatiefase en ook mensen die in vm zijn kunnen aangevallen worden ,zou men denken dat je wel op die wereld kan inloggen,maar nee hoor dan krijg je het beeld of ik de vm wil beëindigen.
Dan vraag ik me af waarom ,waarom kan het niet zijn dat dat wel kan,dan heeft de speler ook al wil die niet in vm wel alle aandacht voor die eindstrijd en hoeft niet om te kijken naar alle andere werelden waarop die ook nog speelt,dit zou ook kunnen op ww werelden,denk dat de rest van de ally wel blij is dat de spelers die op meerdere werelden spelen dan nog alleen aandacht op die wereld kunnen besteden.
en ook al wil je wel in vm dan is het toch niet normaal dat je wel kan aangevallen worden (dat begrijp ik) maar niet kan reageren,aan alles valt een mouw aan te passen en op ieder potje past een deksel.
Nu moet je noodgedwongen terwijl je de handen vol werk hebt of lekker op vakantie bent en niet de tijd voor grepolis als normaal hebt weer uit vm komen wil je je ally niet teleur stellen.
Het zijn altijd de kleine dingen die ertoe doen en heb in de tijd dat ik grepo speel al een hele waslijst,waardoor al vele spelers zijn gestopt,Ook hier is klant koning toch en ik vind hoe meer zielen hoe meer vreugde.

De reden dat de VM regel op WW's/dominatie geldt is zodat er geen misbruik van gemaakt kan worden: anders kunnen een paar eilanden door een paar spelers worden gepakt, die allemaal in VM gaan en zo kan niemand die eilanden nog aanvallen.

Als je niet aangevallen wilt worden op die eilanden moet je niet op die eilanden gaan zitten, dat is de enige optie en ik vind dat helemaal prima.

The Exalted One

Senior Forummoderator & Gamemoderator
Grepolis Team
De reden dat de VM regel op WW's/dominatie geldt is zodat er geen misbruik van gemaakt kan worden: anders kunnen een paar eilanden door een paar spelers worden gepakt, die allemaal in VM gaan en zo kan niemand die eilanden nog aanvallen.

Als je niet aangevallen wilt worden op die eilanden moet je niet op die eilanden gaan zitten, dat is de enige optie en ik vind dat helemaal prima.
Alleen de alliantie die laatste stand aanzet kan worden aangevallen trouwens. Het is niet zo dat je van zodra dominatie van start gaat op elk eiland aangevallen kan worden.

als je goed gelezen hebt had ik erbij geschreven tussen haakjes en dat begrijp ik

Alleen de alliantie die laatste stand aanzet kan worden aangevallen trouwens. Het is niet zo dat je van zodra dominatie van start gaat op elk eiland aangevallen kan worden.
dus alle andere spelers ook al ben je in vm kunnen niet aangevallen worden ? als dat zo is dan heb ik niks gezegd dan is het prima geregeld

The Exalted One

Senior Forummoderator & Gamemoderator
Grepolis Team
dus alle andere spelers ook al ben je in vm kunnen niet aangevallen worden ?
Enkel de spelers van de alliantie die laatste stand aanzet tijdens laatste stand.

Zie het als het wereldwonder equivalent, als je op een eiland met een wereldwonder ligt kan je ook aangevallen worden als je in vakantiemodus bent. Indien dat niet zo zou zijn kan je het wereldwonder niet overnemen. Idem met dominatie, van zodra laatste stand aanstaat zou een alliantie anders gewoon in vakantiemodus kunnen gaan en kan het percentage niet verlagen.

Status
Niet open voor verdere reacties.