• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Voetbal

DeletedUser9608

Gast
Even voor de Belgen op het forum, club Brugge wint beker van België :) fcb olé olé :)

Binnenkort in Europa league tegen de Ajax killers denjepperpetrovsk (verkeerd gespeld mijn excuses) zullen proberen onze zuiderburen te wreken :)

Noorderburen toch? Hoop zeker voor jullie dat club brugge nog ver gaat komen in de Europa League. Dnipro stelt niet zoveel voor, een late uitgoal was voor ons helaas niet meer recht te zetten..
 

DeletedUser24849

Gast
Lol ja onze noorderburen :) ik hoop het ook halve finale halen zou mooi zijn, maar in België hebben we dat geweldige play-off systeem zodat we op korte tijd enorm veel wedstrijden moeten spelen dus hopelijk weinig blessures dan komt het goed :)
 

DeletedUser9608

Gast
Lol ja onze noorderburen :) ik hoop het ook halve finale halen zou mooi zijn, maar in België hebben we dat geweldige play-off systeem zodat we op korte tijd enorm veel wedstrijden moeten spelen dus hopelijk weinig blessures dan komt het goed :)

Ja waar slaat dat eigenlijk op? Zie soms wel een Beglische competitie ranglijsten voorbij komen en snap daar vrij weinig van.
 

DeletedUser24555

Gast
Ja waar slaat dat eigenlijk op? Zie soms wel een Beglische competitie ranglijsten voorbij komen en snap daar vrij weinig van.

Halverwege de competitie splitst de competitie zich in twee/drie kleinere poules ofzoiets
 
oranje het was weer niet om aan te gluren, verkeerde opstelling, verkeerde beslissingen, maar ja sneijder deed t weer tegen de struikelende maar best goed spelende turken.

mijn opstelling:3-5-2
Krul-doel

verdediging:

janmaat-indi-willems

middenveld:

blind-de jong-sneijder-klaassen

aanval:

narsingh

dost-depay
 

DeletedUser23053

Gast
3-5-2 met 4 middenvelders? :O

Gewoon 4-4-2 als je geen Robben en v. Persie hebt.

Dost en Huntelaar in de spits

Sneijder aanvallend op het middenveld

De Jong - Clasie - Fer

Blind - BMI - De Vrij - v.d. Wiel

Cillessen

Heb je gewoon een goed team.
En als Robben, v.Persie en Strootman weer terug zijn heb je gewoon een top 5 team op het EK.
 

DeletedUser18363

Gast
oranje het was weer niet om aan te gluren, verkeerde opstelling, verkeerde beslissingen, maar ja sneijder deed t weer tegen de struikelende maar best goed spelende turken.

mijn opstelling:3-5-2
Krul-doel

verdediging:

janmaat-indi-willems

middenveld:

blind-de jong-sneijder-klaassen

aanval:

narsingh

dost-depay

3 verdedigers spelen met de kwaliteit die we nu hebben is geen strak plan.
 

DeletedUser

Gast
Het stadio van Club zit gewoon eens vol, dat is een unicum zeg

Belgen (chuckle)
 

DeletedUser23053

Gast
Hoorde vandaag op NOS Studio voetbal iets over Januzaj die wellicht naar psv gaat en Bale naar Man U? Wat denken jullie?
 

DeletedUser20542

Gast
Januzaj is een schatje en die kan bij PSV wss beter speeltijd opdoen enzo dan bij United. Bale is lelijk en die boeit me niet.
 

DeletedUser23053

Gast
Je meent toch niet dat je Januzaj niet kent? Groot Belgisch talentje van Man U
 
Bovenaan