• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Voetbalgeweld

DeletedUser21911

Gast
Het voetbal in Nederland is geen leuk spelletje meer, elke keer moet ik weer op het internet lezen dat er weer een 'official' is mishandeld of dat er weer een stel grappenmakers een stadion "half" hebben afgebroken.

Wat denken jullie dat de oorzaak hiervan is, en wat is er tegen te doen?
 

DeletedUser22575

Gast
Oorzaak: Feyenoord (grapje)
En oplossing? Strengere controles
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oorzaak: Feyenoord
En oplossing? Strengere controles

hoe kun je dit nu zeggen of de rest van de voetbalclubs heilig zijn met hun aanhangers, kijk naar de beker finale waar zogenaamde Ajax supporters vuurwerk op het veld gooien en daarna huilie huilie gaan doen omdat ze zeggen dat er niks gebeurd is.
Ik ben Feyenoord supporter in hart en nieren en wat jij nu zegt is echt te gek voor woorden, maar misschien ben jij ook bevooroordeeld?
Denk voortaan na wat je schrijft wat ik ben nu nog mild, het is een probleem van en voor alle clubs, ze moeten maar es in Engeland gaan kijken.
Persoonlijk vind ik het ook raar om iemand in elkaar te slaan omdat hij/zij voor een andere club is, of je stad te vernielen als je kampioen wordt, ik zeg doe normaal, denk na en wens elkaar succes....
 

DeletedUser22575

Gast
hoe kun je dit nu zeggen of de rest van de voetbalclubs heilig zijn met hun aanhangers, kijk naar de beker finale waar zogenaamde Ajax supporters vuurwerk op het veld gooien en daarna huilie huilie gaan doen omdat ze zeggen dat er niks gebeurd is.
Ik ben Feyenoord supporter in hart en nieren en wat jij nu zegt is echt te gek voor woorden, maar misschien ben jij ook bevooroordeeld?
Denk voortaan na wat je schrijft wat ik ben nu nog mild, het is een probleem van en voor alle clubs, ze moeten maar es in Engeland gaan kijken.
Persoonlijk vind ik het ook raar om iemand in elkaar te slaan omdat hij/zij voor een andere club is, of je stad te vernielen als je kampioen wordt, ik zeg doe normaal, denk na en wens elkaar succes....

Het was meer bedoeld als grapje...
Maar oké ik ben zelf voor Ajax maar ik vind voetbalgeweld wel een bespottelijk iets.
 
ik zelf dus ook laten we elkaar de hand schudden en tegen voetbalgeweld zijn...en ik krijg het bijna niet gezegd maar succes met jullie 4de landstitel op rij..(toch knap), volgend jaar is de place 2 be de Coolsingel ok?
Zo kan het dus ook...
 

DeletedUser

Gast
Ik zie er de lol wel van in, massaal vuurwerk op het veld gooien. :p

Maar goed, als het veel centjes gaat kosten en er wordt schade gemaakt is de lol er ook wel vrij snel af. En mensen in elkaar gaan meppen is al helemaal belachelijk, laat slaan vermoorden.
 

DeletedUser

Gast
Wat is de lol ervan om te zorgen dat de 95% die zin heeft in een leuke voetbalwedstrijd te naaien door een beetje vuurwerk te gooien. En Vooral ook leuk als je daar toevallig een keer een keeper mee raakt??
Vreemde humor...
 
Wat is de lol ervan om te zorgen dat de 95% die zin heeft in een leuke voetbalwedstrijd te naaien door een beetje vuurwerk te gooien. En Vooral ook leuk als je daar toevallig een keer een keeper mee raakt??
Vreemde humor...

helemaal mee eens, geweld verziekt alles
 

DeletedUser21911

Gast
De enige plek waar voetbal nog plezier brengt, is op een trapveldje in Afrika.
De rest is alleen maar commercie, corruptie en geweld.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser12440

Gast
Blijft een contact sport en soms ook voor de supporters krijg je gewoon met grote groepen mensen.
 
Bovenaan